news-background
news-background

آمازون فیلم Borat 2 را پیش از انتخابات آمریکا پخش می‌کند

قسمت اول «بورات» ۲۶۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد و برای «ساشا بارون کوئن» گلدن گلوب را به ارمغان آورد.

استودیوی آمازون امتیاز پخش جهانی دنباله‌ی «بورات» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) را خریداری کرد. این فیلم با بازی «ساشا بارون کوئن» اواخر اکتبر از آمازون پرایم در اختیار مشترکین در ۲۴۰ کشور قرار می‌گیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دنباله‌ی «بورات» اولین فیلمی بود که بلافاصله با کاهش محدودیت‌های فیلمبرداری در حین پاندمی فیلمبرداری شد. بارون و گروهش یک روز پس از اخذ مجوزها فیلمبرداری پروژه را به صورت مخفیانه آغاز کردند. آن‌ها به نقاط مختلف ایالات متحده و جهان سفر کردند تا صحنه‌های فیلم را ضبط کنند و سپس آن را به صورت آزمایشی نیز به نمایش گذاشتند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بارون کوئن همچون سریال «آمریکا کیست؟» (Who Is America) شوتایم، چندین بار جانش را برای فیلمبرداری به خطر انداخته است. گفته می‌شود که او برای چند صحنه باید جلیقه ضدگلوله می‌پوشیده چرا که احتمال تیراندازی وجود داشته است. بارون کوئن در تولید مخفیانه‌ی فیلم موفق عمل کرد هرچند مدت کوتاهی پس از پایان فیلمبرداری دستش رو شد.

بارون کوئن کوشید که فیلمش را پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۳ نوامبر پخش کند. قسمت اول فیلم که توسط فاکس روی پرده رفت ۲۶۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. با توجه به اینکه این استودیو توسط دیزنی بلعیده شده، و سالن‌های سینما آینده‌ی مبهمی دارند، سازندگان به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین راه برای انتشار فیلم «آمازون پرایم» در اواخر اکتبر است.

این هفته «فیلم‌استیج» گزارش داد که هدف قرار گرفتن «دونالد ترامپ» و رابطه‌ی او با «جفری اپستین» در «بورات ۲» یکی از موضوعات فیلم است. «رودی جولیانی» نیز پیش‌تر به «پیج سیکس» گفته بود که مزاحمت‌های فردی که خصوصیاتش با بارون کوئن می‌خواند سبب شده با پلیس تماس بگیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید