news-background
news-background

آمازون فصل چهارم سریال Jack Ryan را می‌سازد

آمازون اعلام کرد که فصل چهارم سریال اکشن «جک رایان» (Jack Ryan) را تولید می‌کند. «مایکل پنیا» بازیگر جدید این مجموعه در فصل چهارم خواهد بود.

تولید فصل سوم این سریال با بازی «جان کرازینسکی» به‌تازگی به پایان رسیده اما تاریخ پخش آن تعیین نشده است. فصل دوم «جک رایان» اکتبر سال ۲۰۱۹ از آمازون پخش شده بود. در فصل سوم شخصیت «جک رایان» در سراسر اروپا سعی می‌کند زنده بماند و مانع یک جنگ جهانی عظیم شود. در فصل دوم «جک رایان» مأمور CIA یک محموله‌ی مشکوک را تا آمریکای جنوبی و  جنگل‌های ونزوئلا ردیابی می‌کند. همچنانکه تحقیقات او موجب کشف توطئه‌ای گسترده می‌شود، رئیس جمهور ونزوئلا دست به اقدامی متقابل می‌زند و جک و همکارانش را به مأموریتی جهانی در آمریکا، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا می‌فرستد.

پنیا اخیراً در «ناکوس: مکزیک» (Narcos: Mexico) و فیلم‌های «تام و جری» (Tom and Jerry) و «دورا و شهر گمشده طلا» (Dora and the Lost City of Gold) دیده شده است. او سابقه بازی در فیلم‌های «تصادف» (Crash) و «خشم» (Fury) را دارد.

«وندل پیرس»، «نایوپی راپس»، و «مایکل کلی» دیگر بازیگران سریال در فصل دوم خواهند بود. «جک رایان» محصول مشترک آمازون، پارامونت و اسکای‌دنس است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید