news-background
news-background

آمازون فصل سوم Hanna را می‌سازد

«هانا» برای فصل سوم بازمی‌گردد.

شبکه‌ی آمازون اعلام کرد که فصل سوم سریال «هانا» (دانلود سریال Hanna با لینک مستقیم) را به تولید می‌رساند. فصل دوم این مجموعه که از فیلمی به همین نام (دانلود فیلم Hanna 2011 با لینک مستقیم) اقتباس شده، ده روز قبل پخش شده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال داستان زن جوانی با بازی «ازمی کرید-مایلز» را بازگو می‌کند که سعی می‌کند از چنگ یک آژانس دولتی فاسد بگریزد و هویت واقعی خودش را کشف کند. «دیوید فار» که فیلمنامه‌ی نسخه‌ی سینمایی را به نگارش درآورده همچنان به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی فصل سوم همکاری خواهد کرد. دیگر بازیگران سریال «یاسمین مونه پرنس»، «درموت مالرونی»، «آنتونی والش»، «جیانا کیل» و «آنیا رز دالی» بودند.

فار می‌گوید:‌ «بسیار خوشحالم که می‌توانم فصل سوم «هانا» را بسازم. وقتی این ماجراجویی را آغاز کردیم، درامی در ذهن داشتم که گذشته‌ی «هانا» و چالش‌هایش را به شکلی جدید ترسیم کند و این پرسش را طرح کند: آیا می‌توان او را گرفتار کرد؟ از آمازون و استودیوی ان‌بی‌سی‌یونیورسال قدردانی می‌کنم که این امکان را فراهم می‌کنند ایده‌هایم را دنبال کنم.»

سریال «هانا» می سال ۲۰۱۷ سفارش ساخت گرفت و فصل اول زمستان سال ۲۰۱۹ روی ایر رفت. «سارا آدینا اسمیت»، «جان جونز»، «ایوا هاسون» از جمله کارگردانان اپیزودهای دو فصل ابتدایی سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید