news-background
news-background

آمازون فصل دوم Wheel of Time را می‌سازد؛ تاریخ پخش فصل پایانی Brooklyn Nine-Nine

آمازون پیش از پخش فصل اول «چرخ زمان» (Wheel of Time) اعلام کرد که فصل دوم این سریال فانتزی را به تولید می‌رساند. فیلمبرداری فصل او به‌تازگی در جمهوری چک به پایان رسیده است.

داستان «چرخ زمان» که براساس رمان‌های فانتزی «رابرت جوردن» ساخته می‌شود، در دنیایی می‌گذرد که تنها بعضی از زنان اجازه‌ دسترسی به جادو را دارند. سریال ماجرای «موارین دامودرد» با بازی پایک را پی می‌گیرد که به همراه پنج مرد و زن جوان که پیش‌گویی شده یکی از آن‌ها «دراگون ری‌بورن» (استرادوفسکی) است و یا بشریت را به نابودی می‌کشاند و یا نجات‌بخش اوست، به سفری مخاطره‌آمیز می‌روند.

«جوشا استرادوفسکی» در سریال نقش «رند ال ثور»، «مارکوس روثرفورد» نقش «پرین آیبارا»، و «زوئی رابینز» نقش «ناینیو» را ایفا خواهند کرد. علاوه بر این، «بارنی هریس» نیز در نقش «مت کاثون» و «مدلین مدن» در نقش «اگوین ال ور» ظاهر می‌شود. «رزموند پایک» برنده گلدن گلوب نیز در نقش «مویرین» یکی از اعضای سازمان تماماً زنانه بازی خواهد کرد.

سریال آمازون را «ریف جادکینز» برای تلویزیون اقتباس می‌کند که پیش از این سابقه‌ی نویسندگی در «مأمورین شیلد» شبکه‌ی ABC را داشته است. کارگردانی دو اپیزود ابتدایی سریال نیز به «اوتا بریزویتس» فیلمبردار آلمانی سپرده خواهد شد و «هریت مک‌دوگال» همسر جوردن و «بردنان سندرسون» به عنوان تهیه‌کنندگان مشاور فعالیت می‌کنند.

شبکه ان‌بی‌سی این هفته تاریخ پخش فصل هشتم و پایانی سریال «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) را ۱۲ آگست اعلام کرد. فصل جدید این کمدی با پخش دو اپیزود آغاز خواهد شد و سپس قسمت‌های بعدی پنجشنبه هر هفته روی ایر می‌رود.

«تری کروز» بازیگر سریال تابستان گذشته فاش کرد که چهار اپیزود فصل هشتم این سریال کمدی شبکه‌ی NBC بازنویسی خواهد شد تا با معیارهای اجتماعی تغییریافته به دنبال مرگ «جورج فلوید» و اعتراضات سراسری آمریکا مطابقت پیدا کند. سمبرگ نیز ژوئیه سال گذشته گفته بود که ادامه‌ی سریال با شکل‌گیری اعتراضات آمریکا در پی مرگ فلوید یک «چالش» است.

«آندره براگر»، «ملیسا فومرو»، «استفانی بیتریز»، «تری کروز»، «جوئل مک‌کینان میلر» و «درک بلاکر» از جمله بازیگران این سریال کمدی در مورد حوزه ۹۹ام پلیس بروکلین، بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید