news-background
news-background

آمازون فصل دوم Clarkson's Farm را می‌سازد

آمازون پرایم ویدیو تأیید کرد که فصل دوم سریال «مزرعه کلارکسون» (Clarkson's Farm) «جرمی کلارکسون» را می‌سازد. فیلمبرداری فصل دوم در حال انجام است و کلارکسون به دیگر اعضای گروه تولید از جمله، چارلی، لیسا، جرالد و کیلب راننده تراکتور پیوسته است.

«دن گرباینر» مدیر سریال‌های اریجینال بریتانیایی آمازون می‌گوید: ««مزرعه کلارکسون» نامه عاشقانه جرمی است به کشاورزی. این اعتبار، فریبندگی و طنز ترکیب‌شده با شخصیت‌های مزرعه است که سریال را برای مخاطبین چنین جذاب کرده است.» این سریال محصول کمپانی‌های اکسپکتیشن و کن دائو پروداکشن کلارکسون است. کلارکسون ۶۱ ساله در سال ۲۰۰۸ مزرعه‌ای ۱۰۰۰ هکتاری در کاتسوولدز خریداری کرده بود.

کلارکسون به همراه یاران قدیمی‌اش «جیمز می» و «ریچارد هموند» برای اپیزود ویژه دیگری برای «تور بزرگ» (The Grand Tour) که در اسکاتلند فیلمبرداری شده بازخواهند گشت. این اپیزود تحت عنوان «تور بزرگ تقدیم می‌کند: لاکدون» (The Grand Tour Presents… Lochdown) در حین پاندمی و در سال ۲۰۲۰ تولید شده و از آمازون پخش خواهد شد.

کلارکسون پیش‌تر از هواداران خواسته بود تا از آمازون تولید فصل دوم سریال را طلب کنند. او در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که نوشته بود آیا فصل جدید ساخته خواهد شد یا نه گفت: «نه. نساخته‌ایم. از آمازون بخواهید بسازد، تصمیمش با آن‌هاست.»

او در سال ۲۰۱۹ در مورد این پروژه گفته بود: «هر روز صبح ساعت شش از خواب بیدار می‌شوم و فکر می‌کنم: «خیلی مشتاقم که به آن‌جا روی تراکتور برگردم و محصولات را بچینم یا آفت‌های کوچکی که به گندم زده یا به زودی خواهد زد را شناسایی کنم.» بسیار با آنچه که معمولاً انجام می‌دهم متفاوت است، و مشاغل کلیدی ایجاد کرده‌ایم، در صورتی که اگر در حالت عادی سوار بر خودرو می‌راندم و فریاد می‌زدم – کاری که در سی سال گذشته کرده‌ام – شغل کلیدی ایجاد نمی‌شد، اما حالا ایجاد کرده‌ام چون غذا تولید می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۰

بالاخره تایید شد????

نمایش اسپویل