news-background
news-background

آمازون فصل دوم و سوم سریال انیمیشن Invincible را می‌سازد

استودیوهای آمازون پیش از روی ایر رفتن اپیزود پایانی فصل اول «شکست‌ناپذیر» (Invincible)، سفارش ساخت فصل دوم و سوم این سریال انیمیشن به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «رابرت کرکمن» را صادر کرد. دو فصل جدید به صورت انحصاری از آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

کرکمن می‌گوید: «از آمازون بسیار سپاسگزاری می‌کنم که از «شکست‌ناپذیر» حمایت کرد. کتاب کامیک «شکست‌ناپذیر» حقیقتاً یک نامه عاشقانه به ژانری است که من و «کوری واکر» با خواندنش و دوست‌داشتنش بزرگ شدیم و حیات پیدا کردن دوباره شخصیت‌های ما به شکل یک سریال انیمیشن تجربه‌ای گران‌قدر بود. برای ادامه این داستان برای دست کم دو فصل دیگر بسیار هیجان‌زده‌ایم.

داستان سریال در مورد «مارک گریسون» با صداپیشگی «استیون یون» هفده ساله است که با دیگر همسالانش تفاوتی ندارد جز اینکه پدرش قدرتمندترین ابرقهرمان زمین «آمنی-من» (Omni-Man) با صداپیشگی «جی.کی. سیمونز» است. وقتی که قدرت‌های مارک هم شروع به ظاهر شدن می‌کند، متوجه می‌شود که میراث پدرش شاید آنگونه که به نظر می‌رسد قهرمانانه نباشد.

دیگر صداپیشگان سریال «سندرا او»، «سث روگن»، «جیلین جیکوبز»، «اندرو رانلز»، «زازی بیتس»، «مارک همیل»، «والتون گاگینز»، «جیسون منتزوکاس»، «می ویتمن»، «کریس دیاماناتوپولوس»، «کوین مایکل ریچاردسن»، «گری گریفین»، «مکس بروکهولدر»، «ماهرشالا علی» در نقش «تایتان»، «کلنسی براون» در نقش «دیمین دارک‌بلاد»، «نیکل برایر» در نقش «ونسا و فایونا»، «جفری داناوان» در نقش «ماشین هد»، «جاناتان گراف» در نقش «ریک شرایدن»، «جان هم» در نقش «استیو»، «جایمن هونسو» در نقش «امپراطور مریخی» و «ازرا میلر» در نقش «دی.ای. سینلکر» خواهند بود.

«شکست‌ناپذیر» به عنوان دومین مجموعه کامیک طولانی کرکمن، فوریه سال ۲۰۱۸ پس از ۱۵ سال به پایان رسید. سه اپیزود اول سریال جمعه ۲۶ مارس ۲۰۲۱ از آمازون پرایم ویدیو روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید