news-background
news-background

آمازون فصل دوم سریال Lord of the Rings را می‌سازد

در حالی که مراحل پیش‌تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) در نیوزلند سپری می‌شود، شبکه‌ی آمازون سفارش فصل دوم این اقتباس تلویزیونی پرخرج از رمان‌های فانتزی «جی.‌آر.‌آر. تالکین» را صادر کرد. «جنیفر سالکه» مدیر استودیوهای آمازون این گزارش‌ها را تأیید کرده و یکشنبه ۱۷ نوامبر در ضیافت کمپانی در هالیوود گفت فصل دوم «ارباب حلقه‌ها» از هم اکنون در حال توسعه است.

استودیوی آمازون امتیاز تولید سریال تلویزیونی براساس «ارباب حلقه‌ها» را نزدیک به دو سال قبل اخذ کرد. این قرارداد شامل تولید چند فصل سریال و یک اسپین‌آف احتمالی می‌شد. با این حال، توسعه‌ی هر فصل به صورت جداگانه باید از طرف شبکه چراغ سبز دریافت کند.

اپیزودهای اول و دوم از فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» توسط «جی.ای. بایونا» کارگردانی خواهد شد و سپس فیلمبرداری به مدت ۴ تا ۵ ماه متوقف می‌شود. گروه نویسندگی سریال به رهبری «جی‌.دی. پین» و «پاتریک مک‌کی» از این وقفه برای نگارش فیلمنامه‌های فصل دوم استفاده می‌کند. فاصله‌ی زمانی ایجاد شده پس از اپیزودهای اول و دوم رسمی است که معمولاً در سریال‌هایی که سفارش ساخت یک فصل کامل دریافت کرده‌اند اجرا می‌شود. به این ترتیب سازندگان فرصت می‌یابند مسیر سریال را مشخص کنند. «ارباب حلقه‌ها» با این وقفه‌ی بلندتر از حد معمول آماده‌ی نگارش فیلمنامه‌های فصل دوم می‌شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که بعضی از صحنه‌های فصل دوم در حین فیلمبرداری فصل اول ضبط شود.

این استراتژی توسط «پیتر جکسون» کارگردان سه‌گانه‌ی سینمایی «ارباب حلقه‌ها» اتخاذ شده بود که مانند سریال در نیوزلند فیلمبرداری شد. وقفه‌ی ایجاد شده‌ علاوه بر این موجب می‌شود که فصل زمستان در نیوزلند به پایان برسد.

داستان سریال در «سرزمین میانه» روی می‌دهد و تاکنون تأیید شده است که «ویل پولتر»، «مارکلا کاونا» و «جوزف مال» از بازیگران نقش‌های اصلی خواهند بود. «برایان کاگمن» یکی از سازندگان سریال «بازی تاج‌وتخت» نیز به عنوان مشاور در «ارباب حلقه‌ها» فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۲۱

هایپ ترین پروژه تاریخ تلویزیون...

نمایش اسپویل