news-background
news-background

آمازون فصل دوم سریال Hunters «ال پاچینو» را می‌سازد

استودیوی آمازون سفارش ساخت فصل دوم سریال «شکارچیان» (دانلود سریال Hunters با لینک مستقیم) با بازی «ال پاچینو»، «لوگان لرمن» و «جریکا هینتون» را صادر کرد. فصل اول این سریال به نویسندگی «دیوید وییل» و تهیه‌کنندگی «جوردن پیل»، داستانی در مورد گروهی از شکارچیان نازی در سال ۱۹۷۷ نیویورک روایت کرد. «شکارچیان» کشف کرده‌اند که صدها نازی عالی-رتبه در میان مردم زندگی می‌کنند و قصد ایجاد «رایش چهارم» را دارند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ویل می‌گوید: «بسیار خوشحالم که جنیفر [سالکه] و خانواده‌ی آمازون حمایت خود از «شکارچیان» را ادامه می‌دهند. من به همراه بازیگران شایسته، عوامل بی‌نظیر و نویسندگان و تهیه‌کنندگان درخشان سریال، بیش از همیشه مشتاقم که فصل بعدی داستان «شکارچیان» را با دنیا به اشتراک بگذارم.»

ویل داستان «شکارچیان» را از مادربزرگش الهام گرفت که یکی از بازماندگان هولوکاست بود. او در ماه ژوئن گفته بود: «[مادربزرگم] برای من و برادرانم از تجاربش در طول جنگ می‌گفت. داستان‌های که در مورد خیر و شری وحشت‌آور بودند و نیز در مورد امید و دلیری و بقا. در دوران کودکی، می‌توانستم این داستان‌ها را از طریق کتاب‌های مصور و ابرقهرمانان ببینم. این‌گونه بود که مادربزرگم را شناختم، این ابرقهرمان ذهنم را.»

دیگر بازیگران سریال «جاش ردنور»، «کیت مالونی»، «تیفانی بون»، «گرگ آستین»، «لوئی اوزاوا»، «کارول کین»، «سال رابینک»، «دیلن بیکر» و «لینا اولین» بودند. «آلفونسو گومز ریخون» اپیزود اول سریال را کارگردانی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید