news-background
news-background

آمازون سریال علمی-تخیلی The Cleaners را با همکاری نویسنده The OA و «ارلاندو بلوم» می‌سازد

یک داستان کوتاه علمی-تخیلی نوشته‌ی «کن لیو» با همکاری «دامینیک اورلاندو» نویسنده‌ی سریال «او‌ای» (دانلود سریال The OA با لینک مستقیم) و «اورلاندو بلوم» در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی برای آمازون تولید خواهد شد. این سریال که «پاک‌کنندگان» (The Cleaners) نام گرفته، داستانی در آینده‌ی نزدیک روایت می‌کند وقتی که اشیاء بی‌جان حامل خاطرات و تجارب انسانی‌اند و تنها بعضی افراد می‌توانند با لمس اشیاء آن خاطرات را حس کنند. «پاک‌کنندگان» متخصصینی هستند که مأموریت دارند اشیاء را از خاطرات پاک کنند. در در این قصه مرد جوانی است که وارث شغل خانوادگی پاکسازی است و مأموریتی مرموز به او محول شده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این داستان که از «شاهزاده و نخود» اثر «هانس کریستین اندرسون» الهام گرفته شده، بخشی از مجموعه‌ی داستان‌های پریان بازنویسی شده است که ۱۵ دسامبر توسط آمازون منتشر خواهد شد. اقتباس تلویزیونی از این داستان توسط استودیوهای آمازون صورت می‌یگرد و بلوم با کمپانی «امیزینگ اول» به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در آن مشارکت خواهد کرد.

بلوم اخیراً در سریال «خیابان کارناوال» (دانلود سریال Carnival Row با لینک مستقیم) آمازون ظاهر شده که فصل دوم آن در حال توسعه است. «دامینیک اورلاندو» یکی از نویسندگان سریال «اوای» و «شکارچی ذهن» (Mindhunter) نت‌فلیکس است و علاوه بر «پاک‌کنندگان» سریال «محدوده بیرونی» (Outer Range) را نیز برای آمازون می‌نویسد.

«کن لیو» نویسنده‌ی چندین داستان کوتاه است و کتاب علمی-تخیلی چینی «مسئله سه جسم» (The Three Body Problem) را ترجمه کرده. این کتاب قرار است توسط نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در نت‌فلیکس به یک سریال تبدیل شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید