news-background
news-background

آمازون سریال Girl with the Dragon Tattoo را می‌سازد

این سریال داستان‌های اریجینال «لیسبت سالاندر» را روایت می‌کند و اقتباسی از «دختری با خالکوبی اژدها» نخواهد بود.

شخصیت «لیسبت سالاندر» مدتی از سینما فاصله می‌گیرد تا در یک سریال تلویزیونی جدید و اریجینال در ظاهر شود. «ورایتی» گزارش می‌دهد که آمازون این سریال تحت عنوان «دختری با خالکوبی اژدها» (The Girl with the Dragon Tattoo) می‌سازد اما از رمان «استیگ لارسن» اقتباس نخواهد شد و در عوض سالاندر را به همراه شخصیت‌های جدید و داستان‌های جدید به دنیای امروز می‌آورد. سه‌گانه‌ی لارسن شامل «دختری با خالکوبی اژدها»، «دختری که با آتش بازی کرد» و «دختری که به لانه زنبور ضربه زد» می‌شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

سریال «خالکوبی اژدها» آمازون در سونی پیکچرز تله‌ویژن و استودیوی آمازون به تولید می‌رسد. «اندی هریز» مدیرعامل «لفت بنک پیکچرز» نیز که سابقه‌ی مشارکت در تولید «تاج» (دانلود سریال The Crown با لینک مستقیم) و «بیگانه» (دانلود سریال Outlander با لینک مستقیم) را دارد یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهد بود. بازیگر اصلی سریال هنوز انتخاب نشده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در فیلم‌هایی که براساس کتاب‌های لارسن ساخته شد، «نایومی راپس»، «رونی مارا»، و «کلر فوی» نقش «لیسبت سالاندر» را بازی کردند. راپس این نقش را در سه فیلم سوئدی ایفا کرد، در حالی که مارا در اقتباس «دیوید فینچر» از «دختری با خالکوبی اژدها» (دانلود فیلم The Girl with the Dragon Tattoo با لینک مستقیم) ظاهر شد. این فیلم انتظارات سونی را برآورده نکرد و به همین علت تولید دنباله‌های آن لغو شد. سونی داستان را در سال ۲۰۱۸ ریبوت کرد و فوی برای بازی در نقش سالاندر در فیلم «دختری در تار عنکبوت» (دانلود فیلم The Girl in the Spider’s Web با لینک مستقیم) انتخاب شد. این فیلم هم در سراسر دنیا تنها ۳۵ میلیون دلار فروش کرد.

آمازون نویسنده‌ی اقتباس تلویزیونی را معرفی نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۸

جووون همین نسخه ای ک عکسشو گذاشتید رو فیلمشو دیدم قشنگ بود در واقع از قشنگ بهتر

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۰۵

دیوید فینچر نه دیوید لینچ

نمایش اسپویل
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۰۸

اصلاح شد.

نمایش اسپویل