news-background
news-background

آمازون اسپین‌آف The Boys را می‌سازد

سریال «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) به زودی به صورت اسپین‌آف ادامه پیدا می‌کند. «ورایتی» گزارش می‌دهد که آمازون در حال توسعه‌ی روایت جدیدی از کتاب‌های مصور «پسران» است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این در حالی است که کمتر از سه هفته از آغاز پخش فصل دوم سریال «پسران» می‌گذرد. این سریال از کتاب‌های کامیک پرفروشی به همین نام نوشته‌ی «گرث انیس» و «دریک رابرتسون» اقتباس شده و اپیزودهای جدیدش را به شکل هفتگی روی ایر می‌برد. بنابر اعلام آمازون، فصل دوم سریال پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی اریجینال تاریخ شبکه بوده و بینندگان آن نسبت به فصل اول تا ۸۹ درصد افزایش پیدا کرده‌اند. این شبکه ماه گذشته سفارش ساخت فصل سوم را نیز صادر کرده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

این اسپین‌آف داستانی در مورد تنها کالج ابرقهرمانان نوجوان آمریکا روایت می‌کند. سریال اسپین‌آف با رده‌ی سنی بالاتر از ۱۷ سال (R) ساخته خواهد شد و زندگی ابرقهرمانانی را به تصویر می‌کشد که محدودیت‌های جسمانی و روانی خود را در معرض آزمون می‌گذارند. این سریال نیمی «هانگر گیمز» و نیمی دانشجویی توصیف شده که لحن طنز «پسران» را حفظ خواهد کرد.

«کرگ رزنبرگ» اپیزود اول را به نگارش درمی‌آورد و شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. او که با سونی پیکچرز تله‌ویژن قرارداد دارد یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال اصلی نیز بوده است. «اریک کریپکی» خالق «پسران» نیز در کنار «سث روگن»، «ایوان گلدبرگ» و «جیمز ویور» دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

پخش فصل دوم «پسران» با بازی «جک کویید»، «لز آلونسو»، «تومر کاپون»، «کارن فوکوهارا»، «دامینیک مک‌الیوت»، «جسی تی‌. آشر»، «چیس کرافورد»، «نیتان میچل»، «کلاودیا دومیت»، «آیا کش»، «کارل اوربان» و «جانکارلو اسپوزیتو»، ۴ سپتامبر آغاز شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید