news-background
news-background

«آلیسیا ویکاندر» به سریال Dial M for Murder ملحق شد

 

این سریال بازسازی داستان «ام را به نشانه مرگ بگیر» اثر «فردریک نات» است اما از زاویه دید شخصیت زن.

 

«ترنس وینتر» نویسنده‌ی سریال‌های «سوپرانوها» (The Sopranos) و «امپراطوری ساحلی» (Boardwalk Empire) و «آلیسیا ویکاندر» در اقتباس تلویزیونی از نمایش «ام را به نشانه مرگ بگیر» (دانلود فیلم Dial M for Murder با لینک مستقیم) اثر «فردریک نات» با یکدیگر همکاری می‌کنند. ویکاندر ستاره‌ی سریال و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. شبکه‌ی پخش‌کننده‌ی سریال هنوز مشخص نیست. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این پروژه در قالب یک سریال آنتولوژی طراحی شده و هر فصل داستان جدیدی روایت خواهد کرد. سریال برداشتی جدید از نمایش سال ۱۹۵۲ نات و فیلمی به همین نام به کارگردانی «آلفرد هیچکاک» خواهد بود و این داستان جنایی را از زاویه‌ی دید شخصیت زن روایت می‌کند.

«مایکل میتنیک» که پیش‌تر در سریال درام «واینل» (Vinyl) شبکه‌ی HBO مشارکت کرده، خالق برداشت جدید از «ام را به نشانه مرگ بگیر» بوده است. وینتر به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این پروژه مشارکت می‌کند.

ویکاندر با این سریال برای اولین بار نقشی در یک عنوان تلویزیونی آمریکایی بازی می‌کند. او بیشتر با فیلم‌های «اکس ماکینا» (Ex Machina)، «دختر دانمارکی» (The Danish Girl)، و «توم ریدر» (Tomb Raider) شناخته می‌شود. وینتر از سوی دیگر اخیراً با HBO Max قرارداد بسته تا اسپین‌آف فیلم «بتمن» (The Batman) را بسازد.

اما این اولین بار نخواهد بود که «ام را به نشانه مرگ بگیر» به تلویزیون می‌آید. شبکه‌ی NBC یک فیلم تلویزیونی با بازیگران اصلی نمایش برادوی در سال ۱۹۵۸ روی ایر برده و ABC نسخه‌ی رنگی و دو ساعته‌ی آن را در سال ۱۹۶۸ پخش کرده است. «انجی دیکینسون» و «کریستفر پلامر» نیز در یک فیلم بلند در سال ۱۹۸۱ ظاهر شده‌اند. فیلم اول با بازی «گریس کلی»، «ری میلاند» و «رابرت کامینگز» در مورد همسری بود که زنش را پس از برقراری رابطه‌ی مخفیانه با یک نویسنده به قتل می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید