news-background
news-background

«آلن کیم» بازیگر خردسال فیلم Minari به سریال Awkwafina Is Nora from Queens پیوست

«آلن کیم» در فصل دوم سریال «آکوافینا» یک نقش کلیدی بازی خواهد کرد.

 

«آلن کیم» بازیگر خردسال فیلم «میناری» (Minari) به کارگردانی «لی آیزک چانگ» با آکوافینا همکاری می‌کند. «تی‌وی لاین» گزارش داده است که این بازیگر آسیایی تبار در فصل دوم سریال «آکوافینا نورا اهل کویینز است» (Awkwafina Is Nora from Queens) نقشی کلیدی بازی خواهد کرد. کیم در صحنه‌های فلش‌بک این سریال نقش دوران کودکی «والی» پدر نورا را بازی می‌کند.

کیم برای بازی در «میناری» مقابل «استیون یون»، «هان یه-ری»، «نوئل کیت چو»، «یون یو-جونگ» و «ویل پتن» ستایش منتقدین را برانگیخت. این بازیگران جملگی نامزد دریافت بهترین گروه بازیگری از سوی «اتحادیه بازیگران» (SAG) را به دست آورده‌اند. کیم برای این نقش برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر جوان از سوی «انتخاب منتقدین» شده و در جوایز سینمایی بفتا در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل رقابت می‌کند.

در هفته‌های گذشته گزارش شده بود که «استیون یون» همبازی کیم در «میناری» هم به یک پروژه‌ی تلویزیونی با بازی «الی وونگ» می‌پیوندد. این سریال این هفته توسط شبکه‌ی نت‌فلیکس خریداری شد. یون اولین بازیگر آسیایی تبار آمریکایی است که نامزد بهترین بازیگر مرد نقش اول شده است. فیلم «میناری» در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال، بهترین موسیقی متن و بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «یون یو-جونگ» نامزد اسکار است.

فصل دوم سریال «آکوافینا نورا اهل کویینز است» در نیویورک سیتی در حال فیلمبرداری است و از شبکه‌ی Comedy Central پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید