news-background
news-background

آغاز فیلمبرداری Sonic the Hedgehog 2 پارامونت و Gray Man نت‌فلیکس؛ پایان فیلمبرداری سریال Cowboy Bebop

دنباله‌ی فیلم پرفروش «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) پارامونت که بیش از یک سال قبل و پیش از پاندمی به نمایش درآمد، وارد مرحله‌ی تولید شد. «جف فاولر» کارگردان قسمت اول و دوم در صفحه‌ی توییتر خود آغاز رسمی فیلمبرداری این دنباله را تأیید کرده است.

در حال حاضر عنوان این دنباله «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog 2) است و بازگشت چندین بازیگر قسمت اول تأیید شده. «بن شوارتس» برای صداپیشگی در نقش «سونیک»، «جیم کری» برای بازی در نقش «دکتر رباتنیک»، «جیزم مارسدن» در نقش «تام واچوفسکی» و «تیکا سامپتر» در نقش «مدی واچوفسکی» بازخواهند گشت.

قسمت اول «سونیک خارپشت» بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. انتظار می‌رود در دنباله‌ی این فیلم شخصیت‌های دیگری از دنیای «سونیک» معرفی شوند. تاریخ اکران قسمت دوم ۸ آوریل ۲۰۲۲ اعلام شده است.

«مرد خاکستری» (The Gray Man) به عنوان پرخرج‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس با بازی «کریس اوانز» و «رایان گاسلینگ» به تازگی وارد مرحله‌ی تولید شده است. این فیلم اکشن و جاسوسی به کارگردانی «برادران روسو» که «انتقام‌جویان: آخری بازی» (Avengers: Endgame) را در کارنامه دارند، از رمانی به همین نام نوشته‌ی «مارک گرینی» اقتباس خواهد شد.

روسوها سه‌شنبه این هفته در صفحه‌ی توییتر و اینستاگرامشان تولید این پروژه را تأیید کرده‌اند. تابستان گذشته گزارش شده بود که اوانز و گاسلینگ نقش‌های اول این فیلم را ایفا خواهند کرد. گاسلینگ برای اولین بار و اوانز برای پنجمین بار با برادران روسو همکاری می‌کنند.

این تریلر اکشن شخصیت «مرد خاکستری» یا «کورت جنتری»، مأمور سابق سیا و آدمکش مستقل با بازی گاسلینگ را دنبال می‌کند که تحت تعقیب «لوید هنسن» مأمور سابق دیگر سیا با بازی اوانز است. این فیلم بر اساس اولین جلد از کتاب‌های پرفروش «مرد خاکستری» ساخته خواهد شد.

علاوه بر اوانز و گاسلینگ، بازی «رگی-ژان پیج» ستاره‌ی سریال «بریجرتون» (Bridgerton)، «آنا د آرماس»، «بیلی باب تورنتن»، «جسیکا هنویک» و «آلفری وودارد» در «مرد خاکستری» تأیید شده است. وودارد تنها بازیگر فیلم است که جزئیات دقیقی از نقشش فاش شده است. او ایفاگر نقش «موریس کیهیل» خواهد بود، یکی از دوستان قدیمی جنتری که در راه گریز به یاری‌اش می‌شتابد.

«مرد خاکستری» در سال ۲۰۲۲ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

فیلمبرداری سریال لایو-اکشن «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) پس از چندین وقفه در حین پاندمی سرانجام به پایان رسید. «دنیلا پینه‌دا» بازیگر سریال در شبکه‌های اجتماعی پایان تولید پروژه را به تأیید رسانده است.

سریال «کابوی بیباپ» مسیر پر‌پیچ‌وخمی را برای تولید پشت سر گذاشت. نت‌فلیکس تابستان سال ۲۰۱۷ توسعه‌ی این پروژه را اعلام و پاییز سال ۲۰۱۸ برای تولید ۱۰ اپیزود چراغ سبز نشان داد. پینه‌دا، «جان چو»، «مصطفی شاکر» و «الکس هاسل» حدود شش ماه بعد برای بازی در سریال انتخاب شدند و تولید پروژه چندین ماه بعد در نیوزلند آغاز شد.

اکتبر سال ۲۰۱۹ در حالی که چند قسمت به پایان رسیده بود، مصدومیت زانوی «جان چو» تولید پروژه را با وقفه مواجه کرد. سپس پاندمی از راه رسید و موانع دیگری برای سازندگان ایجاد کرد. ژوئیه ۲۰۲۰ سریال «کابوی بیباپ» یکی از پنج سریال اولی بود که به همراه «ارباب حلقه‌ها» اجازه‌ی فیلمبرداری در نیوزلند را به دست آورد و سپتامبر آن سال تولید ادامه پیدا کرد.

انیمه‌ی پربیننده‌ی «کابوی بیباپ» در مورد چهار شخصیت به نام‌های «اسپایک اسپیگل»، «جت بلک»، «فی ولنتاین» و «ردیکال اد» بود که جنایت‌کاران سراسر منظومه‌ی شمسی را به دام می‌انداختند و حتی گاهی دنیا را نجات می‌دادند. «کابوی بیباپ» که یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ دانسته می‌شود، در قالب ۲۶ قسمت در سال‌های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ در ژاپن روی ایر رفت. این سریال انیمه موفقیت‌های پرشماری در عرصه بین‌المللی کسب کرد، صاحب چندین جایزه شد و انیمه را به نسل جدید بینندگان غربی معرفی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید