news-background
news-background

آشفته بازار هالیوود: اکران فیلم King of Staten Island در آخرین لحظات لغو شد

استودیوی یونیورسال که برای فیلم «سلطان استتن آیلند» (دانلود فیلم The King of Staten Island با لینک مستقیم) با بازی «پیت دیویدسون» حدود ۱۰۰ سالن – از ۹۸۸ سالن سینمای موجود – رزرو کرده بود، در آخرین لحظات نظرش را تغییر داد و فیلم را روز جمعه در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه کرد. منابع نزدیک به استودیو می‌گویند رزور سالن برای این فیلم حاصل «یک سوءتفاهم» بوده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این در حالی است که انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم) یونیورسال بر پلتفرم‌های دیجیتال و سینماهای آمریکا حکمرانی می‌کند. «جاد اپتا» کارگردان فیلم در صفحه‌ی توئیترش در این باره می‌نویسد: «فیلم در سالن‌های سینما اکران نخواهد شد. اشتباهی پیش آمده. فقط در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد.»

ورایتی به نقل از منابع نزدیک به سالن‌های سینما گزارش می‌دهد که لغو اکران «سلطان استتن آیلند» تصمیم فیلمسازان بوده و به نظر می‌رسد که این آشفتگی ارتباطی با نزاع یونیورسال با سالن‌داران در مورد اکران فیلم‌ها نداشته باشد. گفته می‌شود که یونیورسال مانند «تور جهانی ترول‌ها» سالن‌هایی را برای این فیلم رزرو می‌کند، اما بعد پس از مشاوره با فیلمسازان نظرش را تغییر می‌دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

یونیورسال در حال حاضر بیش از هر استودیوی دیگری فیلم روی پرده دارد که شامل «تور جهانی ترول‌ها»، «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم)، «شکار» (دانلود فیلم The Hunt با لینک مستقیم) و «نت بالا» (دانلود فیلم High Note با لینک مستقیم) می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید