news-background
news-background

«آزیا آرجنتو» کارگردان Fast & Furious را به آزار جنسی متهم کرد

آرجنو می‌گوید «راب کوئن» به او داروی جی‌اچ‌بی داده و بعد برهنه در تخت او به هوش آمده.

«آزیا آرجنتو» بازیگر و کارگردان ایتالیایی «راب کوئن» کارگردان «سریع و خشمگین» (The Fast and the Furious) و «تریپل اکس» (xXx) را به آزار جنسی متهم کرد. آرجنتو در مصاحبه با «ورایتی» اتهاماتی که در طول آخر هفته با یک روزنامه‌ی ایتالیایی علیه کوئن مطرح کرد را به تأیید رسانده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آرجنتو می‌گوید: «این اولین بار است که در مورد کوئن حرف می‌زنم. او با من بدرفتاری کرد، و وادارم کرد جی‌اچ‌بی بنوشم، یک بطری از آن را داشت. در آن زمان، واقعاً نمی‌دانستم که چیست. صبح روز بعد برهنه در تختش به هوش آمدم.» این بازیگر می‌گوید این حادثه در سال ۲۰۰۲ و در حین فیلمبرداری «تریپل اکس» مقابل «وین دیزل» و «ساموئل ال. جکسون» اتفاق افتاده است.

آرجنتو با ارسال یک پیام متنی به «ورایتی» گفته است: «آنچه که روزنامه گزارش داده را تأیید می‌کند. در کتاب زندگینامه‌ام در موردش می‌گویم.» کتاب خاطرات او تحت عنوان «آناتومی یک قلب وحشی» (Anatomy of a Wild Heart) قرار است ۲۶ ژانویه در ایتالیا منتشر شود.

شنبه گذشته آرجنتو در مصاحبه با برنامه‌ی «وریسیمو» گفت که فاش نکردن زودتر این اتهامات بی‌علت نبوده و بعدها متوجه اتفاقی که افتاده شده است. او می‌گوید: «بعدها متوجه شدم، وقتی که با یکی از دوستانم حرف می‌زدم و او مرا از آن ماده [جی‌اچ‌بی] مطلع کرد.»

این کارگردان اضافه می‌کند که قصد داشته با مطرح شدن دیگر اتهامات آزار جنسی علیه کوئن رازش را افشا کند. در سال ۲۰۱۹ «والکری ودر» دختر ۳۲ ساله و ترنسجندر کوئن ادعا کرد که پدرش در سن دو سالگی به او آزار جنسی رسانده است. علاوه بر این بازیگری دریگری تحت نام مستعار «جین» در گزارشی که از «هافینگتن پست» منتشر شد ادعا کرد که قربانی دیگر کوئن است و سناریویی مشابه آرجنتو روایت کرد. نمایندگان کوئن این اتهامات را تکذیب کرده‌اند.

هرچند آرجنتو در جنبش «من هم» (#MeToo) علیه «هاروی وانستین» نیز اتهاماتی مطرح کرد، اما خودش نیز توسط همبازی‌اش «جیمی بنت» در فیلم «دل فریب‌آمیزتر از هر چیز است» (The Heart Is Deceitful Above All Things) به آزار جنسی متهم شد. وکلای آرجنتو به وقوع یک برخورد جنسی معترف شدند اما هرگونه آزار جنسی را رد کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۴۵

خوب باب شده این مورد های تجاوز ! میان خیلی راحت اتهام میزنن کتابشون هم پر فروش میشه

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۸

قبول کنید شما هالیوودی ها به راحتی با هم رابطه برقرار میکنید و اسمشو میزارید having fun بعد که زمان میگذره میبیند ای بابا من اون موقع مست بودم و احساس پشیمونی بهتون دست میده و میگید تقصیر اون طرف بوده همینایی که از واینستین شکایت کردن مگه مجبورتون کرده بودن واسه ورود به سینما به حرفاش گوش کنید ( کارای هاروی رو تایید نمیکنم) یا اون یارو رئیس شبکه فاکس زنا واسه گرفتن شغل و رفتن جلوی دوربین با طرف خوابیدن خب مجبورت نکرده بود که میومدی بیرون شماها میخواید به هر قیمتی وارد این صنعت بشید بعد یه مدت که زمان میگذره از خودتون حالتون بهم میخوره و دنبال مقصرید

نمایش اسپویل
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۳۹

کاری به بقیه افراد ندارم ولی دخترش یادش میاد باباش تو 2 سالگی بهش آزار جنسی رسونده؟ من تو این سن یادم نمیاد دیروز غذا چی خوردم. دور ترین خاطره ای که از بچه گی دارم ماله 5 سالگیم هست که اونم درست یادم نیست ولی اون تو 2 سالگی می دونسته آزار جنسی چیه

نمایش اسپویل