news-background
news-background

«آزاده نامداری» مجری و تهیه‌کننده‌ی برنامه‌های تلویزیونی درگذشت

پیکر بی‌جان «آزاده نامداری» مجری سابق صدا و سیما دقایقی قبل در منطقه‌ی سعادت‌آباد تهران پیدا شد. درگذشت این مجری و تهیه‌کننده‌ی پرحاشیه را سخنگوی سازمان اورژانس به تأیید رسانده اما علت مرگ او هنوز نامشخص است.

نامداری که همکاری خود را با شبکه‌ی استانی کرمانشاه آغاز کرد، در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار به «سیمای خانواده» شبکه‌ی یک آمد. نامداری اولین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید.

او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت که برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند. این در حالی بود که اوایل مرداد ماه ۱۳۹۶ تصاویری از او بدون پوشش اسلامی در سوییس منتشر و حواشی زیادی برایش ایجاد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۳

مزد کدوم زحمات؟! میشه راهنمایی بفرمایید؟

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۲:۱۳

تبریک به دوستداران سینما

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵

دوست عزیز درسته این خانم نون به نرخ روز خور بود و شخصیت جالبی نداشت اما فراموش نکنید مادر یه دختر بود و یه تو راهی هم داشت بی انصافیه این حرف شما هرچند که به نظرم تو روز قرارداد چینی نباید اصلا این موضوع بولد بشه.

نمایش اسپویل
۸ فروردین ۱۴۰۰ ۰۴:۲۰

تسلیت به "انسانیت" بابت این کامنت شما

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۱۲

اصلا هم نمیدونیم برای چی خودکشی دادنش ?

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۳۵

خدا گناهاش رو ببخشه ، دقیقا روز قرارداد بستن با چین خبرش اومد یه مجری ساده تو سعادت آباد تهران خونه داشته جالبه!! جزو اولین مجرهای پاچه خوار نظام هم بود .ولی خدا گناهاش رو ببخشه به هر حال.

نمایش اسپویل
۷ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۵۹

آزاده نامداری گناهکار بوده اما اینکه تو زندگی شخصی مردم سرک بکشی و پشت سر یه شخص مرده غیبت کنی و در حالی که در بطن زندگیش نبودی، قضاوتش کنی و تهمت بزنی، خیلی ثواب داره :)

نمایش اسپویل