news-background
news-background

فیلم بعدی کارگردان Midsommar یک کمدی کابوس‌وار ۴ ساعته است

«آری استر» امسال بر خلاف سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ فیلم جدیدی نمی‌سازد. با موفقیت دو فیلم «موروثی» (دانلود فیلم Hereditary با لینک مستقیم) و «نیمه‌ی تابستان» (دانلود فیلم Midsommar با لینک مستقیم) این کارگردان، هواداران امیدوار بودند که او امسال هم فیلم تازه‌ای اکران کند. اما به نظر می‌رسد که فیلمساز بر روی پروژه‌ی منحصر به فردی کار می‌کند که برای امسال آماده نخواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

استر به تازگی در مصاحبه با دانشگاه سانتا باربارای کالیفرنیا در مورد دو فیلم قبلی خود به گفت‌وگو نشسته اما جزئیات تازه‌ای در مورد فیلم بلند بعدی‌اش فاش کرده است. استر اگرچه اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد اما می‌گوید که پروژه‌ی آینده‌‌اش یک «کمدی کابوس‌وار» بسیار طولانی است و اضافه می‌کند: «فقط می‌دانم که فیلمی چهار ساعته خواهد بود.»

هنوز مشخص نیست که استر چقدر در مورد مدت فیلم جدی است، اما با توجه به عرضه‌ی کات ۳ ساعته از «نیمه‌ی تابستان» توسط کارگردان به نظر نمی‌رسد که او مشکلی با محک زدن طاقت هواداران سینما داشته باشد. توصیف او برای فیلم جدید با آنچه سال گذشته وعده داده بود یکسان است. استر سال گذشته در پرسش و پاسخ با کاربران ردیت گفت بود: «فیلم بعدی یک کمدی به‌شدت کابوس‌وار خواهد بود یا یک ملودرام بزرگ و مریض خانگی.»

به این ترتیب مشخص می‌شود که استر «کمدی کابوس‌وار» را به جای ملودرام انتخاب کرده و با توجه به مضامین موجود در «موروثی» و «نیمه‌ی تابستان»، پیش‌بینی آنچه مخاطبین در فیلم بعدی با آن مواجه خواهد شد تقریباً ناممکن است، چرا که «موروثی» تسخیر‌شدگی شیطانی را در قالب یک درام خانوادگی و طلاق و جدایی را با یک فیلم فولک ترسناک به تصویر کشید. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

انتظار می‌رود که فیلم جدید استر در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۴۹

لحظه شماری میکنم برای شاهکار جدید اری استر جوان

نمایش اسپویل
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴

عشقه این مرد

نمایش اسپویل