news-background
news-background

«آرنولد شوارزنگر» برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی

استودیوی اسکای دنس تله‌ویژن در حال توسعه‌ی یک سریال اریجینال یک ساعته با بازی و تهیه‌کنندگی «آرنولد شوارزنگر» است. این بازیگر کهنه‌کار به این ترتیب برای اولین بار بازی در یک سریال تلویزیونی فیلمنامه محور را تجربه می‌کند.

نویسندگی سریال که گفته می‌شود یک عنوان جاسوسی و ماجراجویی است، به «نیک سانتورا» خالق «عقرب» (دانلود سریال Scorpion با لینک مستقیم) سپرده شده. داستان آن در مورد پدری با بازی شوارزنگر و دخترش است. اسکای‌دنس به زودی این پروژه را به شبکه‌های استریمینگ خواهد فروخت. مراحل انتخاب بازیگر نقش دختر هم اکنون در حال انجام است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سانتورا تهیه‌کننده و شورانر این سریال در حال حاضر بدون عنوان نیز خواهد بود. او سابقه‌ی نویسندگی در سریال «جک ریچر» (دانلود سریال Jack Reacher با لینک مستقیم) که به زودی از آمازون پخش خواهد شد را نیز دارد. شوارزنگر، «دیوید الیسون»، «دینا گلدبرگ»، «بیل بوست»، و «کارولاین هریس» تهیه‌کنندگان دیگر این پروژه خواهند بود.

شوارزنگر با فیلم‌های «ترمیناتور: جنسیس» (دانلود فیلم Terminator: Genisys با لینک مستقیم) و «ترمیناتور: سرنوشت شوم» (دانلود فیلم Terminator: Dark Fate با لینک مستقیم) سابقه‌ی همکاری با اسکای‌دنس را دارد. این سریال جاسوسی و ماجراجویی اولین نقش تلویزیونی این بازیگر خواهد بود. او در سریال‌های بدون فیلمنامه «کارآموز سلبریتی» (The Celebrity Apprentice) شبکه‌ی ان‌بی‌سی سابقه‌ی حضور داشته است.

شوارزنگر به زودی باید در فیلم «کونگ فیوری ۲: فیلم» (Kung Fury II: The Movie) و در مقابل «دنی دویتو» در «سه‌قلوها» (Triplets) که دنباله‌ای است برای «دوقلوها» (دانلود فیلم Twins با لینک مستقیم) ظاهر شود.

سریال «عقرب» سانتورا در قالب چهار فصل از شبکه‌ی سی‌بی‌اس روی ایر رفت. او سابقه‌ی نویسندگی در سریال‌های «فرار از زندان» (دانلود سریال Prison Break با لینک مستقیم) و «به من دروغ بگو» (دانلود فیلم Lie to Me با لینک مستقیم) را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید