news-background
news-background

«آرنولد شوارتزنگر»: دونالد ترامپ عاشق من است

«دونالد ترامپ» چه در کنفرانس‌های مطبوعاتی و چه در توئیتر از ابراز انزجار نسبت به سیاستمداران، سلبریتی‌ها، و اخیراً آب‌و‌هوا ترسی ندارد، با این حال، «آرنولد شوارتزنگر» فکر می‌کند ترامپ نه تنها از او خشمگین نیست که عاشق اوست. ترامپ پیش از ورود به عرصه‌ی سیاست مجری ریلیتی شوهای «کارآموز»‌ (The Apprentice) و «کارآموز سلبریتی» بوده و شوارتزنگر پس از تنها یک فصل، با افزایش انتقادات نسبت ترامپ به خاطر زیر سؤال بردن تولد «باراک اوباما» در آمریکا، از اجرای آن کناره‌گیری کرد.

شوارتزنگر در مصاحبه با مجله‌ی «منز هلث» می‌گوید: «من فکر می‌کنم که او عاشق من است. حقیقت ماجرا این است. او می‌خواهد جایگاه مرا داشته باشد.»

وقتی که شوارتزنگر فرماندار کالیفرنیا بود از حزب جمهوری‌خواه حمایت می‌کرد اما در سال‌های اخیر عقایدی لیبرال‌تر پیدا کرده است. یکی از مهم‌ترین انتقادات شوارتزنگر در مورد ترامپ رفتار او در مواجهه با مهاجرین است چرا که ستاره‌ی «ترمیناتور» خود یک مهاجر است.

به لطف درخشش در فیلم‌هایی مثل «کونان» و «غارتگر»، و فعالیت‌های مرتبط با بدن‌سازی، سلبریتی‌های انگشت‌شماری مانند شوارتزنگر با خصوصیات فیزیکی خودشان توجه هالیوود را در دهه‌ی ۱۹۸۰ جلب کردند. این بازیگر ادعا می‌کند که حسادت ترامپ نسبت به او به آن دهه برمی‌گردد.

شوراتزنگر می‌گوید: «فکر نمی‌کنم او از من می‌ترسد. اما یادم هست که در ایام قدیم، وقتی به مسابقات کشتی می‌رفتیم او با دیدن اندام‌ها و فنون فیزیکی افراد و چیزهایی از این قبیل بسیار به وجد می‌آمد. و همین‌طور شومن بودن، او این کار را هم تحسین می‌کرد. از من می‌پرسید: «چطور آن کارها را در فیلم‌ها انجام می‌دهم؟ منظورم این است که خیلی واقعی است.» به دنبال [پاسخ] پرسش‌هایی بود که او را شگفت‌زده می‌ساخت.»

ستاره‌ی «ترمیناتور» در ادامه می‌گوید: «سؤالش این بود که چطور باید یک کالا را فروخت؟ چطور چیزی را صحنه‌سازی می‌کنی و من تحت تأثیر قرار می‌گیرم؟ این مسئله شگفت‌زده‌اش می‌کرد.»

«ترمیناتور: سرنوشت شوم» (Terminator: Dark Fate) با بازی شوارتزنگر و «لیندا همیلتون» ۱ نوامبر در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ۰۵:۳۵

عجب وعضی شده. هیچی سر جاش نیس هیچی هم درست نیست. گیج شدم واقعا. دنیا عمرش تموم شده.

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۱۱

همه تو آمریکا دیوانه شدن لطفا باور کنید

نمایش اسپویل
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳

رییس جمهور قدرتمند ترین کشور دنیا به یک بازیگر حسادت میکنه آخه؟ آرنولد جان یک چیزی بگو بگنجه.

نمایش اسپویل