news-background
news-background

«آرنولد شوارتزنگر» در سریال وسترن «Outrider» بازی می‌کند

آمازون در حال توسعه سریال وسترنی به نام «Outrider» با همکاری «آرنولد شوارتزنگر» است. شوارتزنگر علاوه بر بازی در یکی از نقش اصلی، با «میس نیفلد» تهیه‌کننده سریال «جک رایان» (Tom Clancy’s Jack Ryan) در تولید سریال هم مشارکت می‌کند.

سریال «Outrider» که با همکاری «تری کالاوی» نویسنده «CSI: NY» نوشته شده، یک اثر معمایی است که حوادث آن در منطقه سرخپوست نشین ایالت اوکلاهوما و در اوایل قرن نوزدهم میلادی اتفاق می‌افتد. سریال زندگی پرخطر و تلخ کلانتری را روایت می‌کند که از طرف یک قاضی مأموریت می‌یابد جنایت‌کار بزرگی را دستگیر کند. با پیشرفت داستان دشمنان به دوست تبدیل می‌شوند، و پیشامدهایی غیرمنتظره موجب می‌شوند تشخیص انسان‌های نیک و بد دشوار شود.

شوارتزنگر که زاده کشور اتریش است، در این سریال در نقش مارشالی به ایفای نقش می‌پردازد که در کودکی از اروپا به ایالات متحده مهاجرت کرده است. این سریال پس از فیلم‌های «ترمیناتور» و «دروغ‌های حقیقی»، اولین نقش مهم تلویزیونی برای شهردار سابق کالیفرنیا خواهد بود. شوارتزنگر در سال‌های اخیر در چند سریال‌های واقع‌نمایانه و بدون فیلمنامه ظاهر شده که مهمترین آن‌ها سریال ریلتی «کارآموز سلبریتی» (The Celebrity Apprentice) شبکه NBC بود که در آن جایگزین «دونالد ترامپ» شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید