news-background
news-background

«آرمی همر» از سریال The Godfather پارامونت کناره‌گیری کرد

«آرمی همر» در سریال «پیشنهاد» (The Offer) شبکه‌ی پارامونت پلاس که حواشی پشت صحنه‌ی تولید فیلم «پدرخوانده» (The Godfather) را روایت می‌کند بازی نخواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در ماه دسامبر گذشته گزارش شده بود که همر در این سریال نقش «ال رودی» تهیه‌کننده‌ی «پدرخوانده» را در سال ۱۹۷۲ بازی می‌کند. این سریال ۱۰ اپیزودی تجارب رودی در حین کار بر روی این فیلم به‌یادماندنی را به تصویر خواهد کشید. جستجو برای یافتن جایگزین همر آغاز شده است. نمایندگان همر و پارامونت به این گزارش «ورایتی» واکنشی نشان نداده‌اند.

همر در حالی از «پیشنهاد» جدا شده که چند هفته قبل از بازی در فیلم رمانتیک و کمدی «ازدواج ناگهانی» (Shotgun Wedding) مقابل «جنیفر لوپز» نیز کناره‌گیری کرد. او در واکنش به درز پیام‌های خصوصی اینستاگرامش در شبکه‌های اجتماعی از این پروژه‌ها جدا شده است. در این پیام‌های تأیید نشده تمایلات و فانتزی‌های جنسی همر از جمله کانیبالیسم شرح داده می‌شود. همر پیش‌تر با انتشار بیانیه‌ای این پیام‌ها را «مزخرف» و «حملات آنلاین تبهکارانه و جعلی» علیه او خوانده بود.

سریال «پیشنهاد» یکی از چندین پروژه‌ی پرخرجی است که کمپانی ویاکام‌سی‌بی‌اس برای شبکه‌ی پارامونت پلاس (CBS All Access سابق) در دست ساخت دارد. درام جاسوسی «شیرزن» (Lioness) به نویسندگی «تیلور شرایدن» برنده‌ی اسکار دیگر پروژه‌ی در حال توسعه در این شبکه است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۹:۲۵

تیلور شریدان برنده اسکار نشده. کاندید شده فقط. یکی از معدود فیلمسازانی که منتظر کار بعدیشم.

نمایش اسپویل