news-background
news-background

«آدریا آرجونا» ستاره 6 Underground به سریال اسپین‌آف Rouge One دیزنی پلاس پیوست

«آدریا آرجونا» در سریال اسپین‌آفی که دیزنی پلاس برای فیلم «روگ وان» (دانلود فیلم Rogue One با لینک مستقیم) با تمرکز بر شخصیت «کاسیان آندور» با بازی «دی‌یگو لونا» می‌سازد، نقش‌آفرینی می‌کند. «استلان اسکارزگارد»، «جنویو اورایلی»، «دنیس گو» و «کایل سالر» از جمله دیگر بازیگرانی‌اند که به این پروژه پیوسته‌اند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«تونی گیلروی» که یکی از نویسندگان «روگ وان» بود اپیزود اول سریال و چند اپیزود دیگر را کارگردانی می‌کند و به عنوان شورانر در تولید آن مشارکت خواهد کرد. این سریال که هنوز عنوانی ندارد، بر وقایعی تمرکز می‌کند که پیش از داستان «روگ وان» و در اولین روزهای «شورش» علیه «امپراطوری» روی دادند. سریال یک «تریلر جاسوسی» توصیف شده است و علاوه بر لونا، «آلن تودیک» قرار است در نقش ربات همراه آندرو که K-2SO نام داشت صداپیشگی کند. در مورد شخصیت آرجونا در سریال اطلاعاتی منتشر نشده است.

آرجونا با فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (دانلود فیلم Pacific Rim: Uprising با لینک مستقیم) به شهرت رسید و پس از آن در فیلم‌های «پایه مهمانی» (دانلود فیلم Life of the Party با لینک مستقیم) و اخیراً «۶ زیرزمینی» (دانلود فیلم 6 Underground با لینک مستقیم) به کارگردانی «مایکل بی» در کنار «پیمان معادی» بازی کرد. او به تازگی در فیلم ابرقهرمانی «موربیوس» (دانلود فیلم Morbius با لینک مستقیم) سونی، در مقابل «جرد لتو» و «مت اسمیت» ظاهر شده است.

دیزنی پلاس پس از موفقیت «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لنیک مستقیم)، توسعه‌ی عناوین تلویزیونی دنیای «جنگ ستارگان» را با سرعت بیشتری پیش می‌برد. آن‌ها قرار است سریال دیگری برای شخصیت «اوبی وان کنوبی» با بازی «یوان مک‌گرگور» نیز به تولید برسانند. فصل دوم «مندلوری» نیز پاییز آینده از دیزنی پلاس روی ایر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید