news-background
news-background

«آدام سندلر» چهار فیلم جدید برای نت‌فلیکس می‌سازد

همزمان با انتشار «الماس‌های تراش‌نخورده» نتفلیکس اعلام کرد که قراردادش با سندلر را تمدید می‌کند.

«آدام سندلر» و کمپانی فیلمسازی «هپی مدیسن پروداکشن» او در سال ۲۰۱۴ با نت‌فلیکس برای تولید شش فیلم قرارداد بست. نت‌فلیکس روز جمعه اعلام کرد که قراردادش با سندلر را برای تولید چهار فیلم دیگر تمدید خواهد کرد.

فیلم ششم تحت عنوان «هابی هالووین» (Hubie Halloween) اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. در این فیلم «کوین جیمز»، «جولی بوون»، «ری لیوتا»، «مایا رودلف»، «راب شنایدر»، «کنان تامپسون»، «استیو بوشمی»، «مایکل چیکلیس»، «تیم مدوز»، «نوآح شنپ»، «پاریس برلک»، «چاینا آن مک‌کلین» و «شکیل اونیل» ایفای نقش کرده‌اند.

سندلر علاوه بر این در حال تولید یک انیمیشن بلند برای نت‌فلیکس است. او فیلمنامه‌ی این پروژه را خود به نگارش درمی‌آورد و در آن صداپیشگی هم خواهد کرد. رابطه‌ی سندلر با نت‌فلیکس با «۶ مسخره» (دانلود فیلم The Ridiculous 6 با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۵ و به دنبال آن «کتک‌کاری» (دانلود فیلم The Do-Over با لینک مستقیم)، «سندی وکسلر» (دانلود فیلم Sandy Wexler با لینک مستقیم)، «آن هفته» (دانلود فیلم The Week Of با لینک مستقیم)، و «معمای قتل» (دانلود فیلم Murder Mystery با لینک مستقیم) آغاز شد. «معمای قتل» یکی از پربیننده‌ترین عناوین تاریخ شبکه شد و در چهار هفته‌ی اول عرضه بیش از ۸۳ میلیون خانوار به تماشای آن نشستند. سندلر برای شبکه استند‌-آپ «۱۰۰٪ تازه» (دانلود استند‌-آپ 100% Fresh با لینک مستقیم) را هم تولید کرد.

«تد ساراندوس» مدیر محتوای شبکه می‌گوید: «چه او را به نام سندمن بشناسید، چه واتر بوی، بیلی مدیسن، هپی گیلمور، نیک اسپیتز یا فقط آدام، یک مسئله روشن است: گروه ما از همکاری با او سیر نمی‌شود. آن‌ها عاشق داستان‌ها و طنز او چنانکه در «معمای قتل» دیدیم هستند. بنابراین خوشحالم که همکاری ما با آدام و هپی مدیسن برای به خنده آوردن مردم سراسر جهان ادامه پیدا می‌کند.»

با وجود اینکه منتقدین از فیلم‌های سندلر استقبال نکردند اما آمار بینندگان نت‌فلیکس گویای مسئله‌ی دیگری بود. او سال گذشته «الماس تراش‌نخورده» (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم) را روی پرده داشت و در آن فیلم به کارگردانی «برادران سفدی» نقش بسیار متفاوت بازی کرد. آن فیلم در آمریکا توسط A24 اکران شد اما حق پخش بین‌المللی در اختیار نت‌فلیکس بود.

«الماس تراش‌نخورده» ساعاتی پیش با بهترین کیفیت ممکن منتشر شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴

انصافا murder mystery چرت بود.

نمایش اسپویل