news-background
news-background

همکاری مجدد «آدام درایور» و کارگردان Marriage Story در اقتباس سینمایی از White Noise

درایور در اقتباس سینمایی از «برفک» نوشته‌ی «دان دلیلو» بازی می‌کند.

 

«نواح بامبک» آماده‌ی تولید فیلم بعدی خود شده است. این نویسنده و کارگردان پس از فیلم تحسین‌شده‌ی «داستان زناشویی» (Marriage Story)، با «آدام درایور» ستاره‌ی آن در اقتباس سینمایی از رمان «برفک» (White Noise) نوشته‌ی «دان دلیلو» همکاری می‌کند. این جزئیات از پروژه‌ی جدید بامبک و درایور از «پروداکشن ویکلی» درز کرده است. در این گزارش آمده است که در فیلم جدید بامبک، «گرتا گرویگ» همسر این فیلمساز نیز نقش‌آفرینی می‌کند و تولید آن از ماه ژوئن آینده آغاز خواهد شد. این فیلم برای نت‌فلیکس که فیلم «داستان زناشویی» را پخش کرد ساخته می‌شود.

کتاب «برفک» داستانی در مورد یک استاد دانشگاه به نام «جک گلدنی» روایت می‌کند که در زمینه‌ی پژوهش بر روی «آدولف هیتلر» پیش‌رو است. او پنج مرتبه با چهار زن ازدواج کرده و فرزندان زیادی دارد. جک و همسر فعلی‌اش بابت به‌شدت از مرگ می‌ترسند و اغلب به این فکر می‌کنند که کدام یک از آن‌ها زودتر از دنیا می‌رود.

داستان کتاب اگرچه عجیب می‌نماید، اما پس از «داستان زناشویی»، بامبک به نظر آماده‌ی به چالش کشیدن خودش است. درایور و گرویگ که در «فرانسیس ها» (Frances Ha) دیگر ساخته‌ی بامبک ظاهر شده، از جمله بهترین بازیگران حال حاضر هالیوود به شمار می‌آیند و همکاری این سه پروژه را هیجان‌انگیز می‌کند.

بامبک و گرویگ در حال حاضر بر روی فیلمنامه‌ی اقتباس سینمایی از «باربی» (Barbie) با بازی و تهیه‌کنندگی «مارگو رابی» کار می‌کنند. خود گرویگ نیز فیلمساز توانمندی است که در سال‌های اخیر «زنان کوچک» (Little Women) و «لیدی برد» (Lady Bird) را کارگردانی کرده است.

درایور از سوی دیگر اخیراً فیلمبرداری «آخرین دوئل» (The Last Duel) به کارگردانی «ریدلی اسکات» را به پایان رسانده و در فیلم «گوچی» (Gucci) دوباره با این فیلمساز همکاری خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید