news-background
news-background

«آدام درایور» به فیلم علمی-تخیلی 65 سونی پیوست

«آدام درایور» که به تازگی در چندگانه‌ی «جنگ ستارگان» (دانلود فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker با لینک مستقیم) ظاهر شده، به پروژه‌ی علمی-تخیلی «۶۵» استودیوی سونی پیوسته است. «اسکات بک» و «برایان وودز» نویسندگان «یک جای آرام» (دانلود فیلم A Quiet Place با لینک مستقیم) نویسنده و کارگردان این پروژه خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این زوج نویسنده به واسطه‌ی کمپانی جدیدشان «بک/وودز» و به همراه «سم ریمی» و «زینب عزیزی» از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود. ریمی با بک و وودز در سریال کوتاه «۵۰ ایالت وحشت» (دانلود سریال 50 States of Fright با لینک مستقیم) شبکه‌ی کوئیبی همکاری کرده بودند. دانلود فیلم خارجی.

از داستان این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده و تاریخ شروع فیلمبرداری آن هم مشخص نیست. درایور پیش از بازی در این فیلم باید در چندین عنوان دیگر از جمله «آخرین دوئل» (دانلود فیلم The Last Duel با لنیک مستقیم) به کارگردانی «ریدلی اسکات» جلوی دوربین برود. فیلمبرداری این فیلم به تازگی ادامه پیدا کرده. درایور پس از این فیلم نیز باید در مقابل «لیدی گاگا» در فیلم «گوچی» (Gucci) اسکات ظاهر شود.

درایور در سال ۲۰۱۹ علاوه بر «ظهور اسکای‌واکر»، در فیلم «داستان زناشویی» (دانلود فیلم Marriage Story با لینک مستقیم) ساخته‌ی «نوآح بامبک» و فیلم «گزارش» (دانلود فیلم The Report با لینک مستقیم) آمازون بازی کرد.

بک و وودز بیشتر با فیلم تحسین‌شده و پرفروش «یک جای آرام» با بازی «جان کرازینسکی» و «امیلی بلانت» شناخته می‌شوند. این فیلم که با بودجه‌ی کمتر از ۱۰ میلیون دلاری ساخته شد، در سراسر دنیا ۳۴۰ میلیون دلار فروخت و برای نویسندگان نامزدی «انتخاب منتقدین» و «صنف نویسندگان» را برای بهترین فیلمنامه به همراه داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید