news-background
news-background

آخرین روزهای زندگی مایکل جکسون فیلم می شود

فیلمی درباره ی آخرین روزهای زندگی مایکل جکسون به نام " Michael Jackson: Searching For Neverland " ساخته خواهد شد. این فیلم براساس کتاب " Remember the Time" آخرین روزهای زندگی مایکل جکسون را به تصویر می کشد. هم چون کتاب، این فیلم از زبان یکی از محافظان مایکل جکسون نقل می شود.

به علاوه گفته شده است که کسانی هم چون وایتنی هاستون، آیلاه و الیزابت تیلور نیز در این فیلم  بازی خواهند کرد، اما این بازیگران بصورت رسمی معرفی نشده اند و هنوز خبر دقیقی از تیم بازیگران در دست نیست.  هم چنین گفته شده است که فیلم دیگری نیز براساس زندگی بریتنی اسپرز ماه بعد در شبکه  Lifetime پخش خواهد شد. البته این دو خواننده هیچ گاه قابل قیاس نیستند.

هم چنین برنامه ی دیگری نیز با پخش کردن " Urban Myths" به بخشی از زندگی مایکل پرداخته است. البته این فیلم حاوی صحنه های whitewashing بود که مورد انتقاد از سوی عموم قرار گرفت، در واقع Joseph Fiennes که سفید پوست است در برنامه ای حضور یافت که باید در نقش یک نفر با رنگ پوستی متفاوت بازی می کرد (whitewashing زمانی است که در صنعت فیلم سازی یک بازیگر سفید پوست در نقش فردی با رنگ پوستی متفاوت بازی کند).

پاریس جکسون دختر مایکل جکسون نیز نظرش را درباره ی این برنامه ابراز کرد: «نه تنها از دیدن این برنامه دلخور شدم بلکه حتی داشت حالم بهم می خورد، شکی نیست که خیلی از مردم هم همینطور هستند و رنگ پوست دیگری دارند.»

چد لی کولمن از "The Walking Dead" قرار است که در نقش محافظ مایکل جکسون بیل وایتفیلد در " Michael Jackson: Searching for Neverland" حضور یابد. فیلم برداری از ماه بعد در لس آنجلس آغاز می شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید