news-background
news-background

آخرین تریلر Tenet و امتیاز «راتن تومیتوز» فیلم منتشر شد

 

فیلم «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) کمتر از دو هفته دیگر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد. برادران وارنر در آستانه‌ی نمایش این فیلم پس از مدت‌ها انتظار و چند هفته تأخیر، تریلر نهایی آن را منتشر کرده است. این ویدیو نه تنها از بهترین زوایای ممکن نگاهی به فیلم می‌اندازد، بلکه به قول «کریستفر نولان» کارگردان «آخرین تکه از پازل» آن یعنی ترک هیپ-هاپ «نقشه» (The Plan) «تراویس اسکات» که برای این فیلم ساخته شده را معرفی می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«تنت» به سبب وجود صحنه‌های اکشن نوآورانه و نفس‌گیرش شباهت‌هایی به «ماتریکس» (دانلود فیلم The Matrix با لینک مستقیم) دارد که در سال ۱۹۹۹ عرضه شد. بعضی از سکانس‌های «وارونگی زمان» که حتی برای خلق‌شان از جلوه‌های ویژه‌ی دیجیتال استفاده نشده، در نگاه اول وارونه به نظر نمی‌رسند و همین فیلم را به‌شدت پیچیده می‌کند.

تریلر بیشتر بر روی شخصیت مرموز «جان دیوید واشینگتن» متمرکز است که به نظر می‌رسد از پیچیدگی‌های خطوط زمانی آگاه است. واشینگتن پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» اعتراف کرده بود که هر روز در حین فیلمبرداری در مورد فیلمنامه سؤالاتی از نولان می‌پرسیده است.

ساعاتی پیش اولین نقدهای «تنت» اجازه‌ی انتشار پیدا کرد. منتقدین شیفته‌ی فیلم شدن را تقریباً ناممکن دانسته‌اند اما آن را اثری به‌شدت سرگرم‌کننده خواندند. این فیلم در حال حاضر از ۴۴ نقد امتیاز ۸۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

«تنت» با بازی «جان دیوید واشینگتن»، «رابرت پتینسون»، «الیزابت دبیکی»، «دیمپل کاپادیا»، «مایکل کین» و «کنت برانا» از ۲۶ آگست (۵ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بیش از ۷۰ بازار بین‌المللی و از ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران خواهد شد.

 

دانلود تریلر Tenet با کیفیت 1080p (۴۳ مگابایت)

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ شهریور ۱۳۹۹ ۰۷:۲۵

نوشته منتقدان گفتن که شیفته فیلم شدن تقریبا نا ممکنه !!! یعنی چــــی؟؟؟ نکنه اینم مثل دانکرکـــه؟؟ بــه کــجا مــیرویم مـا.......

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۳۹۹ ۰۰:۳۰

به نظرم ما که هنوز فیلم رو ندیدیم نمی تونیم راجبش نظری بدیم اما با این شواف های قبل از اکران به نظرم فیلم جالبی از آب در نمیاد البته هنوز میگم برا نظر دادن زوده و مسلما فیلم نولان ارزش دیدن داره

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳:۱۸

تریلر قبلی بهتر بود.از تریلر معلوم است به نوعی ادامه تلقین است.ولی به موفقیت آن نخواهد رسید و و از این جهت پیشرفتی برای نولان محسوب نمی شود.البته حال و هوای نولانی دارد.در عین حال در این وانفسا غنیمتی است.نولان یک حرفه ای است.

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۱:۴۴

فن مید

نمایش اسپویل
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۰:۴۰

امتیاز ذره ای اهمیت نداره مخصوصا در مورد نولان که شمشیر رو براش از رو میبندن این روزا .

نمایش اسپویل