news-background
news-background

در سال 2017 منتظر چه فیلمهایی هستیم [قسمت پایانی]

همانطور که در قسمت اول مقاله ذکر کردیم، سال 2016 نیز مملوء از فیلمهای فوق العاده ای میباشد و دارای پتانسیل بالایی است، اما این سال در برابر سال 2017 هیچ حرفی در زمینه ی داشتن بلاک باستر های شگفت انگیز و مورد انتظار ندارد. در ادامه با 30 نما همراه باشید تا 6 فیلم آخر این لیست را معرفی کنیم.

قبل از خواندن این مقاله، حتما "قسمت اول" و "قسمت دوم" آنرا مطالعه نمایید.

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) -7 جولای

0

کمپانی سونی، بعد از بازسازی ناموفق فیلمهای مرد عنکبوتی، با نام "مرد عنکبوتی شگفت انگیز"، امید خود را به این فرنچایز از دست داد. اگر چه قرار بود پروژه های زیادی همانند ساخت فیلم اختصاصی ونوم (Venom) و شش فاسد (Sinister Six) داشته باشد، ولی واقعا به یک ریبوت جدید برای مرد عنکبوتی و بازیگر آن نیاز داشت (ما در مقاله "چه اتفاقاتی افتاد که مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته نشد" کاملا دلایل کنسل شدن پروژه های سونی را بررسی کرده ایم).

حال جدا از همه این جریانات، این برای طرفداران اتفاق خوبی بود که اسپایدی را در دنیای سینمایی مارول بهمراه دیگر ابرقهرمانان همانند مرد آهنی (Iron Man) و کاپیتان آمریکا (Captain America) ببینند. همچنین انتخاب تام هلند (Tom Holland) بعنوان پیتر پارکر جدید، چه از نظر منتقدان و چه طرفداران، واقعا انتخاب خوبی از سوی مارول و سونی بود.

در این ریبوت جدید، قرار است مایکل کیتون (Michael Keaton) را در نقش کرکس (Vulture) ، بعنوان شرور اصلی فیلم ببینیم. از دیگر بازیگران، میتوان رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.)، مریسا تومه (Marisa Tomei)، دونالد گلاور (Donald Glover)، زندیا (Zendaya)، تونی رولوری (Tony Revolori)، لورا هریر (Laura Harrier)، لوگان مارشال گرین (Logan Marshall-Green) و کنث چوی (Kenneth Choi) را به کارگردانی یان واتس (Jon Watts) نام برد

جنگ برای سیاره میمون ها (War for the Planet of the Apes) – 14جولای

2-apes

مت ریوز (matt reeves)، دوباره برای ساخت قسمت جدیدی از مجموعه فیلمهای "سیاره میمونها" بازگشته است. این فیلم دقیقا از ادامه قسمت قبل یعنی "ظهور سیاره میمون ها / Dawn of the Planet of the Apes" خواهد بود.

اندی سرکیس (Andy Serkis)، همچنین بعنوان بازیگر رهبر میمونها بازخواهد گشت و استیو زان (Steve Zahn)، جودی گریر (Judy Greer)، کارین کونووال (Karin Konoval) و تری نوتاری (Terry Notary) نیز او را همراهی خواهند کرد.

بنا به گزارشات، وودی هارلسون (Woody Harrelson) قرار است به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم حضور داشته باشد. هنوز اطلاعات زیادی از فیلم منتشر نشده و مت ریوز که بعنوان یکی از نویسندگان نیز حضور دارد، داستان را کاملا پنهان نگه داشته است؛ ولی گفته در این فیلم شاهد تبدیل شدن سیزر (رهبر میمون ها) به یک اسطوره خواهیم بود.

بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) -4 آگوست

3-alien

ریدلی اسکات (Ridley Scott)، که ساخت اولین قسمت از مجموعه فیلمهای "بیگانه" را برعهده داشت، با ساخت فیلم پرومتئوس (Prometheus) در سال 2012، که گفته بود داستانش تقریبا مرتبط به زمانی قبل از خط داستانی فیلمهای بیگانه بوده است (البته داستان فیلم کاملا مستقل میباشد)، دوباره پای خود را به فرانچایز بیگانه باز کرد.

ما در این فیلم شاهد حضور مایکل فسبندر (Michael Fassbender)، کاترین واترستون (Katherine Waterston)، دنی مک براید (Danny McBride/ که در "اینجا" درباره نقشش در فیلم توضیح داده ایم) و نومی ریپیس (Noomi Rapace)، خواهیم بود.

مجموعه فیلمهای بیگانه، که تا امروز متشکل از 4 فیلم در دهه 70 تا 90 میلادی میباشد، یکی از موفق ترین فیلمها در ژانر ترسناک بوده و طرفداران زیادی را جذب کرده است. قطعا همه سینما دوستان منتظر جدید ترین قسمت از این مجموعه در سال 2017 خواهند بود.

ثور: رستاخیز (Thor: Ragnarok) -3 نوامبر

4-thor

یکی از مورد انتظارترین فیلمهای کمپانی مارول در سال 2017، قسمت سوم مجموعه فیلمهای ثور است. این فیلم از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و همچنین دارای بازیگران فوق العاده ای میباشد.

ما در این فیلم شاهد زاویه جدیدی از ثور و سرزمین آزگارد خواهیم بود، همچنین مارول اعلام کرده که از یکی از بهترین شرورهای دنیای کمیکش یعنی هلا (Hela)، با هنرنمایی کیت بلانشت (Cate Blanchett) بهره برده است.

در سومین قسمت از فیلمهای ثور، شاهد یک انتقامجو (Avenger) دیگری نیز میباشیم. بروس بنر/هالک (Bruce Banner/Hulk) قرار است با زره گلادیاتوری مخصوصش حضور داشته باشد و به هیجان هرچه بیشتر فیلم اضافه کند. همچنین در داستان فیلم، از کمیک "سیاره هالک" نیز استفاده شده است. داستان کمیک، درباره حضور هالک در فضا و مقابله او با موجودات عجیب فضایی میباشد.

رگناروک به معنای قیامت و رستاخیز بوده و نام یکی از شگفت انگیزترین کمیک های ثور میباشد. در این کمیک، خدایان بزرگی همانند ثور، اودین و لوکی کشته میشوند. پس با توجه به عنوان فیلم، که به همین نام است، قطعا شاهد اتفاقات خوبی برای قهرمان چکش بدستمان نخواهیم بود.

از بازیگران بی نظیر این فیلم میتوان کریس همسورث (Chris Hemsworth)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، آنتونی هاپکینگز (Anthony Hopkins)، جف گلدبلام (Jeff Goldblum)، ادریس البا (Idris Elba)، کارل اربن (Karl Urban) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) را نام برد.

کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی (Taika Waititi) میباشد و قطعا چه طرفداران مارول و چه سینما دوستان، برای دیدن این اثر روزشماری میکنند.

لیگ عدالت (Justice League) -17 نوامبر

5-justice league

مارول یک دنیای سینمایی فوق العاده با فیلمهای مرتبط خود ساخته و موفقیت زیادی را برای خود رقم زده است. حال ما شاهد حضور کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و دی سی کامیکس (DC Comics) در این عرصه هستیم. این دو کمپانی دنیای سینمایی مرتبط خود را با فیلم مرد پولادین (Man of Steel) محصول 2013 شروع کردند و بعد از آن شاهد فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman Vs Superman: Dawn of Justice)" بودیم. حال در سال 2017، بالاخره تیمی دیگر از ابرقهرمانان در دنیای سینمایی خواهیم دید.

این تیم شامل سوپرمن (هنری کویل)، بتمن (بن افلک)، واندروومن (گل گدوت)، فلش (ازرا میلر)، آکوامن (جیسون موموآ) و سایبورگ (ری فیشر) میباشد و قرار است در رقابتی با انتقامجویان (Avengers) مارول قرار بگیرد و طرفداران هر دو کمپانی را بیشتر هیجان زده کند.(البته تیم لیگ عدالت، باید شامل فرد دیگری نیز باشد. ما در مقاله "عضو مخفی لیگ عدالت ممکن است چه کسی باشد" درباره احتمال اینکه شخصیتی دیگر، چه فردی میباشد، صحبت کرده ایم)

کمپانی برادران وارنر، از زک اسنایدر (Zac Snyder)، همانند دو فیلم قبلی خود (مرد پولادین و بتمن علیه سوپرمن) برای کارگردانی لیگ عدالت بهره برده است.

چندی پیش، اولین تریلر این فیلم در کمیک-کان سن دیگو به نمایش درآمد که با دیدن آن اطلاعات زیادی دستگیرمان شد (ما در مقاله "از اولین تریلر لیگ عدالت چه اطلاعاتی بدست میاوریم" به موشکافی تریلر پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم هرگز آنرا از دست ندهید).

این فیلم یکی از مورد انتظارترین فیلمهای 2017 و همچنین دی سی و برادران وارنر میباشد. منتقدان، واقعا نقدهایی منفی از فیلمهای "بتمن علیه سوپرمن" و "جوخه انتحاری/Suicide Squad"  کرده اند (البته طرفداران دی سی از آنها راضی بودند)، ولی امیدواریم فیلم لیگ عدالت بسیار خوب عمل کند و برای کمپانی سازنده موفقیت آمیز باشد.

جنگ ستارگان: قسمت هشتم (Star Wars: Episode VIII) -15 دسامبر

6-star wars

این جدیدترین قسمت "جنگ ستارگان" است که داریم درباره اش صحبت میکنیم، پس قطعا اطلاعات زیادی از آن نداریم. ولی چند چیز را درباره این فیلم میدانیم؛ یک: کارگردانی این فیلم برعهده ریان جانسون (Rian Johnson) میباشد. دو: تقریبا همه بازیگران قسمت هفتم، شامل دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار اسحاق (Oscar Isaac) و آدام درایور (Adam Driver) بهمراه مارک همیل (Mark Hamill) و کری فیشر (Carrie Fisher) دوباره برای ایفای نقش در این قسمت بازمیگردند.

این فیلم بعنوان هشتمین قسمت از داستان جنگ ستارگان میباشد. ولی در کل نهمین فیلمی است که از این مجموعه قرار است به اکران دربیاید. همچنین این فیلم در ادامه "جنگ ستارگان: نیرو برمیخیزد /  Star Wars: The Force Awakens " بوده و بعنوان دومین قسمت در سه گانه دنباله جنگ ستارگان خواهد بود.

جنگ ستارگان جزو یکی از پرطرفدارترین فرانچایز ها بوده و خیلی ها منتظر این فیلم در سال 2017 میباشند.

2017 c

همانطور که قبلا گفتیم، سال 2016 تنها یک دست گرمی برای 2017 بوده و زمان زیادی نیز تا اکران فیلمهای معرفی شده باقی مانده است. ولی قطعا با عنوان هایی که قرار است در 2016 به نمایش دربیاید، این زمان به بهترین شکل ممکن سپری خواهد شد و بالاخره شاهد بلاک باسترهای شگفتی آور و هیجان انگیزِ سال حماسه ایِ 2017 خواهیم بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید