news-background
news-background

در سال 2017 منتظر چه فیلمهایی هستیم [قسمت دوم]

در قسمت اول مقاله "در سال 2017 منتظر چه فیلمهایی هستیم"، هشت بلاک باسترِ مورد انتظار را معرفی کردیم. حال با 30نما برای ادامه این لیست همراه باشید.

دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمیگویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) - 26 می

1-Pirates of the Caribbean

پیش تولید قسمت پنجم از مجموعه فیلمهای دزدان دریایی کارائیب، با نام "مردان مرده هیچ داستانی نمیگویند"، از زمانی شروع شد که چهارمین فیلم در سال 2011 در حال اکران بود. این مجموعه فیلمها ، نزدیک 4 میلیارد دلار برای کمپانی فیلمسازی در پی داشته است؛ در نتیجه، والت دیزنی قطعا به ساخت ادامه این فیلمها خواهد پرداخت.

کارگردانی این قسمت برعهده اسپن سندبرگ (Espen Sandberg) و یواخیم رانینگ (Joachim Rønning) میباشد و از بازیگران آن میتوان جانی دپ (Johnny Depp)، اورلاندو بلوم (Orlando Bloom)، خاویر باردم (Javier Bardem)، کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) و گلشیفته فراهانی را نام برد.

داستان فیلم درباره دشمنیِ دیرینه میان جک اسپارو (دپ) و کاپیتان سالازار (باردم)، میباشد. سالازار بهمراه خدمه اش که همه اشباح میباشند، توانسته از مثلث برمودا فرار کند و به قتل عام دزدان دریایی بپردازد. در این میان، جک اسپارو برای متوقف کردن سالازار، باید نیزه اسطوره ای خدایان، که قدرت کنترل دریا را دارد، پیدا کرده و از آن استفاده نماید.

زن شگفت انگیز (Wonder Woman) – 2 ژوئن

2- Wonder Woman

پس از معرفی واندروومن در فیلم "بتمن درمقابل سوپرمن:طلوع عدالت/Batman Vs Superman: Down of Justice"، حال قرار است فیلمی اختصاصی از این شخصیت ببینیم که بیشتر بر روی اوریجینِ (مبدا و پیدایش :Origin) آن تمرکز دارد. شایعه ای نیز درباره سه گانه بودن فیلمهای این شخصیت شنیده شد که طبق آن قرار است در این سه فیلم، شاهد سرگذشت واندروومن از سال 1920 تا زمان حال باشیم. کارگردانی این فیلم برعهده پتی جنکینز (Patty Jenkins) و نویسندگی آن توسط جیسون فوچس (Jason Fuchs) میباشد. گل گدوت (Gal Gadot) در نقش واندروومن، بهمراه کریس پاین (Chris Pine)، رابین رایت (Robin Wright) و دنی هاستون (Danny Huston) در این فیلم حضور دارد.

باید بگوییم از تنها چیزی که درباره این فیلم مطمئن هستیم، پیروزی طرفداران بعد از دیدن این فیلم، پس سالها انتظار در فیلمی از شخصیت قهرمان آمازونی دنیای دی سی میباشد.

فیلم واندروومن دارای داستان و فضایی جدید و متفاوت میباشد و به احتمال زیاد، دی سی و برادران وارنر با این فیلم، در مسابقه با مارول و والت دیزنی، حرفی برای گفتن خواهند داشت.

جنگ جهانی زد 2 (World War Z 2) - 9 ژوئن

3- World War Z

قسمت اول این فیلم که بر مبنای رمان پرفروش "جنگ جهانی زد: تاریخ شفاهی جنگ زامبی" بود، در کمال تعجب به یک سوپرایز سرگرم کننده تبدیل شد. حال ما در ادامه این فیلم، شاهد بازگشت برد پیت به مبارزه با زامبی ها خواهیم بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این فیلم در دسترس نیست و از اسامی بازیگران هم فقط نام برد پیت (Brad Pitt) اعلام شده است. افرادی همانند مکس بروکس (Max Brooks)، دنیس کلی (Dannis Kelly) و استیون نایت (Steven Knight) نیز بر روی فیلمنامه کار کرده اند.

تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) - 23 ژوئن

4-Transformers

هربار که مایکل بی (Michael Bay)، فکر میکند که ساخت فرانچایز تبدیل شوندگان تمام شده و او از این فیلمها کنار گذاشته شده است، کمپانی، دوباره او را بهمراه بودجه ای کلان برای ساخت قسمت جدیدی در نظر میگیرد. مایکل بی، دیگر کارش با شخصیت آپتیموس پرایم تمام شده بود و میخواست بعد از قسمت قبلی، فقط بعنوان تهیه کننده در پروژه های بعدی حضور داشته باشد. اما مدیران کمپانی پارامونت (Paramount)، بطور قاطعانه تایید کردند که مایکل بی در این فیلم، برای آخرین بار بعنوان کارگردان در مجموعه فیلمهای تبدیل شوندگان حضور خواهد داشت.

مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، که در قسمت قبلی، یعنی "عصر انقراض" نیز حضور داشت، به همراه ایزابلا مونر (Isabela Moner)، آنتونی هاپکینگز (Anthony Hopkins)، جاش دوهامل (Josh Duhamel)، تایرس گیبسون (Tyrese Gibson) و پیتر کالن (Peter Cullen)، در این فیلم به ایفای نقش میپردازد

کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) - 16 ژوئن

5- Kingsman The Golden Circle

تیم خلاق سازنده ی فیلم "کینگزمن: سرویس مخفی/Kingsman: The Secret Service"، دوباره برای ساخت ادامه این فیلم با یکدیگر جمع شده اند تا داستان جالبی را برای بار دیگر در پرده سینما نمایش بدهند.

کارگردان، متیو وان (Matthew Vauhgn)، میخواهد دوباره فیلمی از شخصیتهای ساخته شده توسط مارک میلار (Mark Millar) و دیو گیبون (Dave Gibbon)، با نام "محفل طلایی" بسازد.

داستان (که هنوز قطعی نیست و کمی شایعه میباشد) درباره ستاد کینگزمن است که پس از نابودی به دست مغز متفکری به نام "پاپی"، به ایالات متحده رفته تا با تیم جاسوسی هم رده خودشان یعنی "استیتزمن" متحد شوند.

از بازیگران این فیلم میتوان به کالین فرث (Colin Firth)، تارون اگرتون (Taron Egerton)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، جولیان مور (Julianne Moore)، جف بریجز (Jeff Bridges)، مارک استرانگ (Mark Strong)، هلی بری (Halle Berry) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، اشاره کرد.

من نفرت انگیز 3 (Despicable Me 3) - 30 ژوئن

6-Despicable Me

پس از شروع به کار انیمیشنی با محوریت یک شخصیت شرور و خنده دار، پروژه های زیادی بر مبنای این فیلم ساخته شد، همانند قسمت دوم "من نفرت انگیز"، اسپین آف "مینیون ها /Minions" در سال 2015، شش فیلم کوتاه و همچنین 3 بازی ویدیویی.

حال با دیدن ادامه این انیمیشن در سال 2017، میبینیم که کار کمپانی یونیورسال (Universal)، هنوز با این شخصیت تمام نشده است و قرار است حداقل برای یکبار دیگر Gru را بهمراه مینیون ها ببینیم. جزئیات زیادی از این پروژه در دسترس نیست ولی مطمئن هستیم که همانند فیلمهای قبلی موفق خواهد بود.

کارگردانی "من نفرت انگیز 3" توسط کایل بالدا (Kyle Balda) و پیر کافین (Pierre Coffin) بوده و تری پارکر (Trey Parker) و استیو کارل (Steve Carell) نیز بعنوان صداپیشگان حضور دارند.

ادامه دارد...

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید