news-background
news-background

حمایت گرمی از نامزدی مرلین منسون: «به سابقه افراد نگاه نمی‌کنیم»

گرمی از نامزدی «مرلین منسون» دفاع کرده است.

 

«هاروی میسون جونیور» مدیر عامل گرمی در مصاحبه با «رپ» به انتقادات از نامزدی گرمی «مرلین منسون» واکنش نشان داده است. او می‌گوید: «ما محدودیتی برای افرادی که اثرشان را برای بررسی ثبت می‌کنند ایجاد نمی‌کنیم.»

میسون جونیور اضافه می‌کند: «ما به سابقه افراد نگاه نمی‌کنیم، به سوابق جنایی آن‌ها نگاه نمی‌کنیم، به هیچ چیزی نگاه نمی‌کنیم جز رعایت این قانون خودمان که «آیا این اثر از نظر تاریخ و دیگر معیارها واجد شرایط است یا نه؟» اگر واجد شرایط باشد، می‌تواند برای بررسی ثبت شود.»

این مدیر در ادامه می‌گوید: «آنچه ما مدیریت می‌کنیم صحنه‌ها، اجراها، رویدادها، و فرش قرمز‌هاست. نگاه می‌کنیم به همه آن‌هایی که می‌خواهند بخشی از این رویدادها باشند، می‌خواهند در آن‌ها حضور پیدا کنند، و در آن مقطع تصمیم‌گیری می‌کنیم. اما قرار نیست برای ثبت آثاری که رأی‌دهندگان ما در موردشان تصمیم می‌گیرند محدودیتی ایجاد کنیم.»

منسون فوریه گذشته به آزار جنسی و جسمی نامزد سابقش «ایوان ریچل وود» و چندین زن دیگر متهم شد. این موزیسین سه‌شنبه این هفته برای همکاری در آلبوم جدید «کانیه وست» نامزد گرمی «بهترین آلبوم سال» شده است. ترک «زندان» (Jail) نیز در بخش «بهترین آهنگ رپ» نامزد گرمی است.

نامزدی «لویی سی‌کی» معترف به آزار جنسی در مراسم اهدای جوایز گرمی ۲۰۲۲ نیز با انتقاداتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی به کسب نامزدی توسط «دیو شپل» متهم به «تراجنسیت‌ستیزی» هم اعتراضاتی نشان داده‌اند. یکی از کاربران می‌نویسد: «لویی سی‌کی، کوین هارت و دیو شپل همگی نامزد گرمی شده‌اند؟ اگر «فرهنگ تحریم» این است، بهتر است همه زنان کمدینی که می‌شناسم تحریم شوند به جای اینکه دستمزد اندکی بگیرند و ناشناس بمانند.»

منسون با نام واقعی «برایان وارنر» متهم است که برخی زنان را در یک اتاقک شیشه‌ای حبس می‌کرده و آنان را شکنجه روانی می‌داده است. چندین منبع از جمله «اشلی والترز» دستیار سابق خواننده ادعا می‌کنند که او اغلب دوستان دخترش را ساعت‌ها درون این اتاقک حبس می‌کرده و آنان را برای کوچک‌ترین مسائل به آنچه «اتاق دختربدها» می‌خوانده تبعید می‌کرده است. منسون که اغلب با شکنجه زنان شوخی کرده، حتی در یکی از مصاحبه‌هایش در سال ۲۰۱۲ به وجود چنین مکانی اعتراف کرده و می‌گوید: «اگر کسی بدرفتاری کند، می‌توانم درونش حبسشان کنم، در ضمن ضد-صدا است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید