news-background
news-background

«کنت برانا»‌ در درام This Sceptred Isle نقش «بوریس جانسون» را بازی می‌کند

«کنت برانا» بازیگر فیلم «تنت» (Tenet) برای بازی در نقش «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا در سریال درام «این جزیره شاهانه» (This Sceptred Isle) انتخاب شد. این پروژه از شبکه‌ی Sky روی ایر می‌رود و «مایکل وینترباتم» از جمله تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

درام پنج اپیزودی «این جزیره شاهانه» رویدادهای پیرامون نخست وزیر بریتانیا، دولت و نحوه‌ی واکنش آن‌ها به اولین موج پاندمی جهانی را به تصویر می‌کشد. سریال تأثیر پاندمی بر بریتانیا و نحوه‌ی عملکرد محققین، پرستاران و پزشکان را برای مهار ویروس کرونا شرح می‌دهد.

«مایکل وینترباتم» این سریال را با همکاری «کایرن کوییرک» به نگارش درآورد و تمامی پنج قسمت آن را کارگردانی می‌کند. او به همراه «ریچارد براون»، «ملیسا پارمنتر» و «آنتونی ویلکاکس» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهد بود. «تیم شیپمن» ژورنالیست «ساندی تایمز» مشاور تولید سریال است. انتظار می‌رود فیلمبرداری سریال اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود و پاییز ۲۰۲۲ روی ایر برود.

وینترباتم می‌گوید: «اولین موج کووید-۱۹ تا ابد در یاد خواهد ماند. وقتی که کشور دست به دست هم داد تا با یک دشمن نامرئی مقابله کند. وقتی که مردم بیش از هر زمان دیگری به اهمیت جامعه پی بردند. سریال ما داستان‌های واقعی بی‌شماری را به هم پیوند می‌زند – از «بوریس جانسون» در «شماره ۱۰ خیابان داونینگ» تا پیشگامان مبارزه با ویروس در کشور – و تلاش‌های دانشمندان، پزشکان پرستاران و سیاستمداران برای محافظت از ما در برابر ویروس را شرح می‌دهد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید