news-background
news-background

واکنش «کمیل نانجیانی» و دیگر سلبریتی‌ها به ویدیوی اعمال خشونت پلیس بوفالو

«سث روگن» و «کمیل نانجیانی» پیشتاز سلبریتی‌هایی بودند که خشونت پلیس بوفالو را محکوم کردند.

سلبریتی‌هایی مانند «سث روگن» و «کمیل نانجیانی» در شبکه‌های اجتماعی اعمال خشونت پلیس بوفالو در مقابل یک مرد سالخورده را محکوم کردند. در حین برگزاری یک تظاهرات، پلیس بوفالو یک مرد سالخورده را روی زمین هل داد و او را از ناحیه‌ی سر به شدت مصدوم کرد. در ویدیوی این صحنه‌ی دلخراش دیده می‌شود که مردی ۷۵ ساله سعی دارد با مأمورین پلیس صحبت کند اما نیروها او را هل می‌دهند و بر زمین می‌زنند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

نیروها به راه خود ادامه می‌دهند و همکاران مأموری که مرد را به زمین زده او را وادار می‌کنند راهش را بگیرد و برود و به پیرمردی که دچار خون‌ریزی شده و بی‌حرکت روی زمین افتاده بی‌توجه باشد. به دنبال انتشار این ویدیو‌ی جنجالی که توسط یک خبرنگار محلی ضبط شده، دو مأمور پلیس اخراج شدند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کمیل نانجیانی» ستاره‌ی فیلم «جاودانان» (دانلود فیلم The Eternals با لینک مستقیم) مارول و «مرغ عشق‌ها» (دانلود فیلم The Lovebirds با لینک مستقیم)، یکی از اولین سلبریتی‌هایی بود که به این ویدیو واکنش نشان داد و نوشت: «یک نفر که این ویدیو را دیده می‌تواند به من بگوید اعمال خشونت این پلیس به حق بوده؟» او سپس اضافه می‌کند: «پلیس بوفالو رسماً‌ اعلام کرده که این مرد لغزیده و زمین خورده. اگر ویدیوی این صحنه را نداشتیم هیچ‌کس پاسخگو نمی‌بود. چرا؟ به این علت که یک «سیب فاسد» مرد را هل داد اما ۲۰ «سیب سالم» دیگر از او حمایت می‌کردند. نظام‌مند است.»

«سث روگن» خشمگین نیز با به اشتراک‌گذاری ویدیو نوشت: «اگر این کار را جلوی دوربین با یک پیرمرد سفیدپوست می‌کنند، تصور کنید پشت دوربین چه کثافت‌کاری‌هایی می‌کنند.»

«دبرا مسینگ» ستاره‌ی سریال «ویل و گریس» (دانلود سریال Will & Grace با لینک مستقیم) هم در واکنش به این ویدیو می‌گوید:‌ «مأمور تورگالسکی فوراً باید اخراج شود. و دعا کنید که این جنتلمن بهبود پیدا کند. این وحشی‌گری است و بس.»

«متیو چری» کارگردان «عشق مو» (دانلود Hair Love با لینک مستقیم) می‌نویسد: «این مرد را بی‌دلیل به زمین زدند. سرش خون‌ریزی کرده اما از کنارش عبور می‌کنند. لعنت به این پلیس‌ها.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید