news-background
news-background

کلیپ جدید از فیلم Ghostbusters: Afterlife با بازی «پل راد»

سونی پیکچرز کلیپ جدیدی از فیلم «شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) منتشر کرد. در این ویدیوی کوتاه «پل راد» در حال خرید است و به مارشملوهای مینی=پافت برمی‌خورد. این دنباله را «جیسون رایتمن» کارگردانی و فصل تازه‌ای در دنیای «شکارچیان روح» آغاز کرده است. داستان این فیلم در مورد یک مادر مجرد و دو فرزندش در یک شهر کوچک است.

رایتمن فیلمنامه‌ی این فیلم را بر اساس فیلم «شکارچیان روح» سال ۱۹۸۴ «ایوان رایتمن» و با همکاری «گیل کنان» به نگارش درآورده است. دیگر بازیگران فیلم در کنار راد، «کری کون»، «فین ولف‌هد»، «مک‌کنا گریس»، «آنی پاتس» و «ارنی هادسون» خواهند بود.

داستان قسمت جدید در همان دنیای سینمایی دو فیلم اول روی می‌دهد. رایتمن سال گذشته در مصاحبه با مجله‌ی «ونتی فر» گفته بود: «می‌خواهم فیلمی بسازم برای کسانی که مثل خود من هوادار «شکارچیان روح» هستند.» این فیلم به کلی مستقل از «شکارچیان روح» به کارگردانی «پل فیگ» است که در سال ۲۰۱۶ ساخته شد و سومین قسمت چندگانه به شمار می‌آید.

در قسمت اول «شکارچیان روح»، بازیگرانی چون «بیل ماری»، «دن آیکروید»، «ارنی هادسون»، «ریک مورانیس» و «هارولد رامیس» بازی کرده بودند. این فیلم ۲۴۲ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۲۹۵ میلیون دلار در بازارهای جهانی کسب کرد و به پرفروش‌ترین فیلم کمدی زمان خود تبدیل شد.

ماری که حضور کوتاهی در «آخرت» دارد، این هفته فاش کرد که برای بازی در دنباله‌ی «شکارچیان روح» او را فریب داده‌اند: «فکر کردم تنها علت اینکه کسی می‌خواهد دنباله‌ی دیگری ساخته شود پول است. من هم شاید بی‌میل‌ترین فرد بودم. یک نفر مرا به هر طریقی که بود سرم کلاه گذاشت. نمی‌دانم کار ایوان بود یا نه، اما همگی ما را در یک اتاق جمع کردند و راستش را بخواهید، از زمانی که فیلم بیرون آمده بود یکدیگر را ندیده بودیم و خوش گذشت. ما در کنار هم جذاب به نظر می‌رسیدیم. آن بازیگران زن و مرد واقعاً شگفت‌انگیز و مضحک بودند. سیگورنی [ویور] و «آنی پاتس» زنان واقعاً بی‌نظیری‌اند و به‌شدت شوخ‌طبع. همگی ما را جمع کردند و ایده‌ای مطرح کردند که واقعاً عالی بود. فکر کردم: «خدای من، می‌توانیم کاری کنیم که جواب دهد.»»

«شکارچیان روح: آخرت» ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید