news-background
news-background

کریس پرت در فیلم Super Mario لهجه ایتالیایی ندارد؛ واکنش هواداران

هواداران «سوپر ماریو» در شبکه‌های اجتماعی به دفاع مدیر عامل ایلومینیشن از انتخاب «کریس پرت» برای صداپیشگی در فیلم «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros: The Movie 2022) واکنش نشان دادند.

سپتامبر گذشته گزارش شد که ستاره «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) در فیلم انیمیشن «سوپر ماریو» به جای شخصیت اصلی صداپیشگی خواهد کرد. «جک بلک» و «آنیا تیلور-جوی» دیگر صداپیشگان شخصیت خواهند بود. ایلومینیشن استودیوی تولیدکننده این عنوان انیمیشن است و یونیورسال و نینتندو سرمایه‌گذاران پروژه خواهند بود.

به دنبال انتشار مصاحبه جدید «کریس ملداندری» بنیان‌گذار و مدیر عامل ایلومینیشن با «توفب»، نام پرت دوباره در شبکه‌های اجتماعی ترند شد و هواداران به اظهارات مدیر استودیو واکنش نشان دادند. ملداندری در این مصاحبه تأیید می‌کند که پرت در فیلم لهجه غلیظ ایتالیایی نخواهد داشت.

ملداندری صداپیشگی پرت در فیلم را «شگفت‌آور» توصیف می‌کند و می‌گوید:‌ «مشتاقم که مردم هرچه زودتر آن را بشنوند.» این مدیر می‌گوید به عنوان یک فرد ایتالیایی-آمریکایی نگرانی هواداران از انتخاب یک صداپیشه غیر-ایتالیایی را درک می‌کند: «می‌دانید، درک می‌کنم. چارلی دی که در نقش لوییجی صداپیشگی می‌کند، در واقع تباری ایتالیایی دارد. این ارجاع ما خواهد بود. در فیلم پوشش‌اش داده‌ایم.» ملداندری فاش می‌کند که پرت لهجه غلیظ ایتالیایی نخواهد داشت: «اجرا در سراسر فیلم [با لهجه غلیظ] نیست.»

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این اظهارات ملداندری می‌گوید پیش‌بینی می‌کند که صداپیشگی پرت هیچ تفاوتی با نقش‌های دیگرش نخواهد داشت: «جالب است که باید وانمود کنیم پرت قرار است «صداپیشگی» کند. صدایش شبیه کریس پرت خواهد بود. صدای کریس پرت را خلق می‌کند.»

کاربر دیگری می‌نویسد: «اگر کریس پرت از صدای عادی خود برای ماریو استفاده می‌کند، می‌توانم پیش‌بینی کنم که فیلم موجب ایجاد میم‌های بی‌شماری تنها به دنبال انتشار تریلر خواهد شد.»

«کریس پرت» برای صداپیشگی در نقش اصلی فیلم انیمیشن جدید «گارفیلد» (Garfield) استودیوی الکون اینترتینمنت نیز انتخاب شده است. فیلم «سوپر ماریو» در حال حاضر قرار است ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۲ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید