news-background
news-background

«کریس راک»: افرادی که حاضر نبودند از یک زن دستور بگیرند را اخراج کرده‌ام

 

همکاری با زنان در دنیای کمدی ذهنیت راک را تغییر داده است.

 

«کریس راک» و «نیکل کیدمن» در مجموعه مصاحبه‌های «ورایتی» به گفتگو نشسته‌اند. راک در بخشی از این مصاحبه فاش می‌کند که بعضی از افراد را به دلیل گوش نکردن به زنان از محل فیلمبرداری اخراج کرده است. کیدمن و راک با سریال‌های «درماندگی» (The Undoing) و «فارگو» (Fargo) بخت زیادی برای کسب نامزدی امی دارند.

کیدمن که در حال بازی در فیلم «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) به نویسندگی و کارگردانی «آرون سورکین» در نقش «لوسیل بال» است. او در مورد شخصیت بال می‌گوید: «او زنی پیشگام بود. کمپانی فیلمسازی خودش را تأسیس کرد. دسی اهل کوبا بود و لوسی برای استخدام کردنش در سریال باید می‌جنگید. مسائل بسیاری در زندگی آن‌ها وجود داشته که امروز بسیار قابل‌درکند، و همین‌طور آنچه که او به عنوان یک هنرمند با آن مواجه بود، جایی که در مقابل کمپانی‌های بزرگ ایستاد. آن‌وقت است که با خود فکر می‌کنید: «هنر یعنی این.»»

راک اضافه می‌کند: «نباید این نکته را دست کم گرفت که زن بودن در آن زمان چقدر دشوار بوده، می‌دانید، مثلاً باید گفته باشد: «من رئیسم. نه آن مرد. رئیس منم.»»

وقتی کیدمن تأکید می‌کند که برای یک زن حرکت به سمت مواضع قدرت در هالیوود «هنوز هم دشوار است»، راک می‌گوید: «هنوز هم هست. من افرادی را اخراج کرده‌ام چون نمی‌توانستند به حرف یک زن گوش دهند. فکر می‌کردم: «چگونه است که او کارش را انجام نمی‌دهد...» بعد متوجه می‌شد که «آهان.»»

راک به کیدمن می‌گوید رابطه درست او با مادرش و زنان بانفوذی که در زمینه کمدی فعالند سبب شده که هرگز مشکلی با گوش دادن به حرف یک زن نداشته باشد. او اضافه می‌کند: «وقتی به تازگی فعالیتم را به عنوان یک کمدین آغاز کرده‌ بودم، «جوی بهار» و «سوزی اسمن» مرا زیر پر و بال خود گرفتند. همیشه اطراف این زنان پرنفوذ بودم. منظورم این است که حتی در کمدی، کلوب‌ها توسط زنان مدیریت می‌شدند. همه می‌گویند استند-آپ کار پسران است، اما این کار برای سالیان دراز توسط زنان بسیاری مدیریت شده.»

راک اخیراً در فیلم «مارپیچ: از کتاب اره» (Spiral) نقش‌آفرینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۳۶

وقتی حاضری برای یه مجسمه چند هزار دلاری شرف و آبروت و از همه مهم تر یک عمر حرفه کاریت رو خدشه دار کنیnپ.ن: این سلبریتی ها هیچ فرقی با نمونه داخلی مثل بهنوش بختیاری ندارن

نمایش اسپویل
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۳۸

Simp

نمایش اسپویل