news-background
news-background

«کریس اوانز» در Bermuda با کارگردان Doctor Strange همکاری می‌کند

استودیوی اسکای‌دنس برای فیلم اکشن و ماجراجویانه «برمودا» (Bermuda) که از مدت‌ها قبل در حال توسعه است با «اسکات دریکسون» کارگردان «دکتر استرنج» (دانلود فیلم Doctor Strange با لینک مستقیم) به توافق رسیده و بنابر گزارش ورایتی، «کریس اوانز» در آن نقش اول را بازی می‌کند.

استودیو مدتی است که تلاش می‌کند پروژه را به پیش هدایت کند و در مقطعی با «سم ریمی» وارد مذاکره شد بود. دریکسون فیلمنامه‌ را با همکاری «رابرت کارگیل» بازنویسی می‌کند. دریکسون به همراه «دیوید الیسون»، «دینا گولدبرگ»، «بانی کورتیس» و «جولیا لین» تهیه‌کننده‌ی پروژه نیز خواهد بود.

فیلم داستانی در مورد یک منطقه‌ی اسرارآمیز در دریای کارائیب روایت می‌کند جایی که هواپیماها و کشتی‌های رهگذر از آن مسیر در طول چند سال ناپدید شده‌اند. فیلمنامه‌ی پروژه آخرین بار توسط «کریس مک‌کنا» و «اریک سامرز» نویسندگان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming)، «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» (Jumanji: Welcome to the Jungle) و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp) بازنویسی شده است. این پروژه از سال ۲۰۱۳ در حال توسعه است و هنوز استودیوی پخش‌کننده‌ی آن مشخص نیست.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«برمودا» اولین فیلم دریکسون پس از جدایی او از دنباله‌ی «دکتر استرنج» در ژانویه‌ی گذشته است. او به تازگی به عنوان تهیه‌کننده‌ در یکی از اپیزود‌های «به‌سوی تاریکی: ولنتاین من» (Into the Dark: My Valentine) برای شبکه‌ی Hulu مشارکت کرده است.

اوانز نیز سال گذشته «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) را روی پرده داشت و برای آخرین بار در نقش «کاپیتان آمریکا» ظاهر شد. او سپس در فیلم «چاقوکشی» (Knives Out) استودیوی لاینزگیت که بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت به ایفای نقش پرداخت.  این فیلم نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال را کسب کرده است. دنباله‌ی این فیلم با کارگردانی «رایان جانسون» ساخته خواهد شد اما به تازگی تأیید شد که شخصیت اوانز در فیلم حاضر نیست. اوانز آوریل آینده سریال «دفاع از جیکوب» (Defending Jacob) را در اپل‌ تی‌وی‌+ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید