news-background
news-background

کارگردان سریال «شاهین و سرباز زمستان» با بازی «آنتونی مکی» و «سباستین استن» انتخاب شد

[حاوی اسپویلر از «انتقام‌جویان: آخر بازی»]

 

«کری اسکوگلند» برای کارگردانی مینی‌سریال شش اپیزودی «شاهین و سرباز زمستان» (The Falcon And The Winter Soldier) در شبکه‌ی دیزنی+ با بازی «آنتونی مکی» و «سباستین استن» بازیگران «انتقام‌جویان: آخر بازی» مشخص شد. «دنیل برال» و «امیلی ون کمپ» دیگر بازیگران فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نیز درحال مذاکره برای بازی در این سریال‌اند.

پیش از این گزارش شده بود که پذیرش سپر از «کاپیتان آمریکا» در پایان «انتقام‌جویان: آخر بازی» توسط شخصیت مکی در این مینی‌سریال توضیح داده می‌شود اما استودیو هنوز این مسئله را تأیید نکرده است.

بران در «جنگ داخلی» نقش «زمو» را بازی کرد، مغز متفکری که میان «کاپیتان آمریکا» و «مرد آهنی» تفرقه انداخت و قتل پدر «پلنگ سیاه» را موجب شد. «مالکم اسپلمن» (Empire) نویسندگی سریال را برعهده می‌گیرد.

اسکوگلند کارگردان نامزد امی و برنده‌ی بفتا تاکنون اپیزودهایی از سریال «سرگذشت ندیمه»، پایلوت سریال NOS4A2 شبکه‌ی AMC با بازی «زکری کوئینتو» و پایلوت سریال (The Rook)  را برای شبکه‌ی Starz کارگردانی کرده است. او همچنین به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده در سریال «بلندترین صدا» (The Loudest Voice) شبکه‌ی شوتایم با بازی «راسل کرو» و «نایومی واتس» را که در ماه ژوئن روی ایر می‌رود مشارکت کرده است.

اسکوگلند همچنین تهیه‌کنندگی و کارگردانی مینی‌سریال تاریخی «فرزندان آزادی» (Sons of Liberty) شبکه‌ی هیستوری را برعهده داشت که جایزه‌ی بهترین کارگردانی را از طرف «صنف کارگردانان کانادا» دریافت کرد. دیگر پروژه‌های او شامل سریال «پنی دردفول» شبکه‌ی شوتایم، «کشتن»، «مردگان متحرک» شبکه‌ی AMC، «زیر گنبد» شبکه‌ی CBS، «وایکینگ‌ها» شبکه‌ی هیستوری، «آمریکایی‌ها» شبکه‌ی FX و «خانه‌ی پوشالی» و «پانیشر» شبکه‌ی نت‌فلیکس می‌شود.

این فیلمساز کانادایی علاوه بر این سابقه‌ی کارگردانی «پنجام مرده متحرک» (Fifty Dead Men Walking) با بازی «بن کینگزلی» را نیز برعهده داشته که در جشنواره‌ی فیلم تورنتو به نمایش درآمد.

انتظار می‌رود سریال «شاهین و سرباز زمستان» در آگوست سال ۲۰۲۰ پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید