news-background
news-background

کارگردانان Uncut Gems سریال کمدی The Curse را برای شوتایم می‌سازند

«نیتان فیلدر» و برادران سفدی کارگردانان «الماس تراش‌نخورده» (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم) سریال کمدی «طلسم» (The Curse) را برای شبکه‌ی شوتایم می‌سازند. این کمدی نیم ساعته به نویسندگی «بنی سفدی» و فیلدر و کارگردانی برادران سفدی، در مورد طلسمی مرموز است که رابطه‌ی زناشویی یک زوج را مختل می‌کند. فیلدر قرار است نقش شوهر داستان را بازی کند. او به همراه برادران سفدی تهیه‌کننده‌ی اجرایی اپیزود اول خواهد بود.

سفدی‌ها در طول چند ماه گذشته با «الماس‌ تراش‌نخورده» به موفقیت‌های هنری و تجاری زیادی دست یافتند و منتقدین از فیلم آن‌ها با بازی متفاوت «آدام سندلر» به شدت ستایش کردند. این فیلم درام نامزد دریافت جوایز بسیاری شد و جایزه‌ی بهترین کارگردانی را از مراسم «ایندیپندنت اسپریت» تصاحب کرد. سندلر نیز در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول این جایزه را به خانه برد. «طلسم» اولین اثر تلویزیونی برادران سفدی خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلدر کمدین و بازیگری است که به تازگی برای کارگردانی «آمریکا چه کسی است؟» (Who Is America?) شوتایم با بازی «ساشا بارون کوئن» نامزد امی شده و سال گذشته با شبکه‌ی HBO قراردادی یکساله به امضاء رسانده است. او قرار است یک سریال کمدی دیگر هم برای شبکه‌ی HBO بسازد. «طلسم» شوتایم پس از فیلمبرداری موفقیت‌آمیز اپیزود اول، باید منتظر دریافت سفارش تولید یک فصل بماند.

شوتایم به تازگی اعلام کرده است که سریال ترسناک و کمدی «مؤلف» (The Auteur) را با همکاری «تایکا وایتیتی» برنده‌ی اسکار توسعه می‌دهد. این سریال رسماً چراغ سبز گرفته و سفارش نگارش چندین فیلمنامه برای آن صادر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید