news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۶/۱۹

 

دنباله «اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان» به کارگردانی «آدام روبیتل» این هفته در رتبه اول پربیننده‌ترین فیلم‌های ۳۰نما قرار گرفت. این فیلم که ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما پخش شد، از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۶ درصد دریافت کرد و در حال حاضر به فروش ۴۴.۹ میلیون دلاری رسیده است. «تیلور راسل»، «لوگان میلر»، «دبرا آن وول»، «هالند رودن»، «ایندیا مور» و «کارلیتو الیورو» از جمله بازیگران این فیلم بوده‌اند.

رده دوم در طول هفته گذشته به فیلم «نفس نکش ۲» اختصاص پیدا کرد. داستان «نفس نکش ۲» به چند سال پس از وقایع قسمت اول می‌رود. «نورمن نورستورم» زندگی آرامی را سپری می‌کند تا اینکه نتیجه شرارت‌های گذشته‌اش در برابرش قرار می‌گیرد. نورمن در قسمت اول فیلم شخصیتی وحشت‌آفرین بود، اما در این دنباله هدف رفتارهای وحشت‌آور قرار می‌گیرد و در مقابل شرارت می‌ایستد. «نفس نکش ۲» ۱۳ آگست آینده توسط سونی اکران شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۴۱ درصد گرفت.

فیلم درام «کودا» و بازسازی لایو-اکشن «سیندرلا» با بازی «کامیلا کابیو» به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند، در حالی که «بیوه سیاه» مارول و دیزنی که همزمان با اکران در سالن‌های سینما از دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار عرضه شد در جایگاه پنجم ایستاده است. فیلم «شوالیه سبز» که دو هفته صدر جدول را از آن خود کرده بود، این هفته به رده ششم آمده و بالاتر از اکشن «شاگرد» با بازی «مگی کیو» قرار گرفته است.

«سریع و خشن ۹»، «جوخه انتحار» به کارگردانی «جیمز گان» به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم جای دارند در حالی که فیلم «بدخواه» ساخته جدید «جیمز وان» که به تازگی در پلتفرم اچ‌بی‌او مکس پخش شده به دهمین رتبه جدول رسیده است. این فیلم با بازی «آنابل والیس»، «مدی هسون»، «جورج یانگ»، و نویسندگی «آکلا کوپر» از جمعه گذشته در سالن‌های سینما هم روی پرده رفته و ۱.۱ میلیون دلار فروخته است. «بدخواه» در حال حاضر از ۵۸ نقد ثبت شده در «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۶ درصد دریافت کرده است.

 

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما:

 

۱. اتاق فرار: تورنمنت قهرمانان (Escape Room: Tournament of Champions 2021)

۲. نفس نکش ۲ (Don’t Breathe 2 2021)

۳. کودا (CODA 2021)

۴. سیندرلا (Cinderella 2021)

۵. بیوه سیاه (Black Widow 2021)

۶. شوالیه سبز (The Green Knight 2021)

۷. شاگرد (The Protege 2021)

۸. سریع و خشن ۹ (F9 2021)

۹. جوخه انتحار (The Suicide Squad 2021)

۱۰. بدخواه (Malignant 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید