news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۸/۲۸

«اعلان قرمز» پرخرج‌ترین فیلم نت‌فلیکس تا امروز در پی اکران در سالن‌های سینما و سپس انتشار از این شبکه استریم ویدیو به رده اول پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما رسید. این فیلم با بازی «رایان رینولدز»، «دووین جانسون» و «گل گدوت» در نت‌فلیکس هم در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین هفته جای گرفته و تا ۱۴ نوامبر ۱۴۸.۷ میلیون ساعت بیننده داشته است.

رینولدز هفته گذشته در صفحه توییتر خود نوشت که «اعلان قرمز» پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس در روز اول شده است. انتظار می‌رود این عنوان اکشن پس از چهار هفته به فهرست ۱۰ فیلم پربیننده تاریخ شبکه راه پیدا کند. داستان فیلم در مورد یک مأمور اف‌بی‌آی عالی رتبه به نام «جان هارتلی» با بازی جانسون است که مأموریت دارد تحت‌تعقیب‌ترین افراد را دستگیر کند. این تعقیب و گریزهای بین‌المللی او را مقابل عملیات سرقت «نولان بوث» با بازی رینولدز و زنی موسوم به «اسقف» با بازی گدوت قرار می‌دهد که توانمندترین سارقان آثار هنری‌اند. این فیلم در «راتن تومیتوز» امتیاز ۳۰ درصد منتقدین و ۹۲ درصد مخاطبین دریافت کرده است.

رتبه دوم این هفته در اختیار «وقتی برای مردن نیست» استودیوهای ام‌جی‌ام و یونایتد آرتیستس است که هفته گذشته صدرنشین بود. این فیلم به کارگردانی «کری فوکوناگا» و آخرین نقش‌آفرینی «دنیل کریگ» در نقش «جیمز باند» هفته گذشته از فروش جهانی ۷۰۰ میلیون دلاری عبور کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که این فیلم برای گریز از زیان مالی به فروش جهانی ۹۰۰ میلیون دلاری احتیاج دارد.

«شانگ-چی و افسانه ده حلقه» مارول و دیزنی این هفته در رده سوم جای گرفته در حالی که «آخرین شب در سوهو» به کارگردانی «ادگار رایت» و با بازی «آنیا تیلور-جوی» و «توماسین مک‌کنزی» به دنبال انتشار از پلتفرم‌های دیجیتال به رده چهارم رسیده است. فیلم علمی-تخیلی و پسا-آخرالزمانی «فینچ» با بازی «تام هنکس» این هفته در رتبه پنجم قرار گرفته و «تل‌ماسه» ششمین رتبه جدول را از آن خود کرده است.

فیلم «ونوم ۲» سونی و مارول در حالی که با کیفیت‌های نستباً قابل‌قبول در دسترس قرار گرفته در رده هفتم ایستاده است. این فیلم هفته گذشته از فروش داخلی ۲۰۰ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و ۴۴۱ میلیون دلاری در سراسر دنیا عبور کرد.

فیلم جنجالی «بندتا» به کارگردانی «پل ورهوفن» هفته گذشته با کیفیت‌های بلو-ری در دسترس قرار گرفت و خود را به رده هشتم رساند. کنسرت «اجرای یک شبه ادل» و «کودا» نیز در رتبه‌های نهم و دهم جای گرفته‌اند.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

۱. اعلان قرمز (Red Notice 2021)

۲. وقتی برای مردن نیست (No Time to Die 2021)

۳. شانگ-چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021)

۴. آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho 2021)

۵. فینچ (Finch 2021)

۶. تل‌ماسه (Dune 2021)

۷. ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage 2021)

۸. بندتا (Benedetta 2021)

۹. اجرای یک شبه ادل (Adele One Night Only 2021)

۱۰. کودا (CODA 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید