news-background
news-background

«داکوتا فنینگ» به سریال First Lady و «نیکل کیدمن» به سریال Roar پیوستند

«داکوتا فینینگ» در سریال آنتولوژی «بانوی اول» (The First Lady) شبکه‌ی شوتایم نقش «سوزان الیزابت فورد» را بازی می‌کند. پیش از او بازی «میشل فایفر» در نقش «بتی فورد» و «آرون اکهارت» در نقش «جرالد فورد» تأیید شده بود. دیگر بازیگران بانوان اول آمریکا، «وایولا دیویس» در نقش «میشل اوباما» و «جیلین اندرسون» در نقش «النور روزولت» خواهند بود.

«بانوی اول» به نویسندگی «آرون کولی» آمریکا را از زاویه‌ی دید زنان کاخ سفید روایت می‌کند. فصل اول سریال بر روی «النور روزولت»، «بتی فورد» و «میشل اوباما» تمرکز می‌کند.

فنینگ در اپیزود ششم «بانوی اول» ظاهر خواهد شد و نقش مسوزان الیزابت فورد»، تنها دختر و جوان‌ترین فرزند رئیس جمهور «جرالد فورد» و «بتی فورد» را بازی می‌کند. او به عنوان یک نوجوان در کاخ سفید دهه‌ی ۱۹۷۰، اغلب ایده‌های آینده‌نگرانه‌ای ارائه می‌‌داد. فنینگ و فایفر در فیلم «من سم هستم» (I Am Sam) در سال ۲۰۰۱ با فایفر همکاری کرده است. فنینگ هفت ساله برای بازی در آن فیلم نامزد جوایز «اتحادیه بازیگران» و برنده‌ی بهترین بازیگر جوان از «انتخاب منتقدین» شد. آخرین سریال فنینگ «روان‌پزشک» (The Alienist) شبکه‌ی TNT بوده است.

سه‌شنبه این هفته گزارش شد که «نیکل کیدمن»، «سینتیا اریوو»، «الیسون بری» و «مریت وور» به سریال «غرش» (Roar) به نویسندگی خالقین «گلو» (GLOW) پیوسته‌اند. اپل تی‌وی+ سفارش ساخت این سریال آنتولوژی با نویسندگی «لیز فلاهایو» و «کارلی منش» را صادر کرده است.

«غرش» سریالی هشت اپیزودی و نیم-ساعته خواهد بود و داستان‌هایی از زاویه‌ی دید شخصیت‌های زن بازگو می‌کند. فلاهایو و منش شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز خواهند بود. داستان سریال از کتابی متشکل از ۳۰ داستان کوتاه اقتباس شده که هر یک از آن‌ها به مشکلات زندگی یک زن می‌پردازد.

کیدمن در سال‌های اخیر در دو سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) و «درماندگی» (Undoing) شبکه‌ی HBO دیده شده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید