news-background
news-background

مستند Tiger King نت‌فلیکس محبوب‌ترین سریال حال حاضر براساس اعلام «راتن تومیتوز»

نت‌فلیکس به تازگی سریال مستندی به نام «سلطان ببر: قتل، هرج‌ومرج و جنون» (دانلود مستند Tiger King: Murder, Mayhem and Madness با لینک مستقیم) منتشر کرده که به نظر می‌رسد با مخاطبین امروز ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را با شخصیت‌های عجیب و روایت‌های شیطانی‌اش بهت‌زده ساخته باشد.

«سلطان ببر» یک مستند جنایی براساس واقعیت است که ۲۰ مارس (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸) از طریق نت‌فلیکس منتشر شد و طبق اعلام «راتن تومیتوز» محبوب‌ترین عنوان تلویزیونی حال حاضر است. این مستند از منتقدین امتیاز ۹۷ درصد و از مخاطبین امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده و بالاتر از عناوینی چون فصل سوم «اوزارک» (Ozark)، فصل چهارم «ملکه‌ی جنوب» (Queen of the South) و فصل سوم «گناهکار» (The Sinner) قرار گرفته است.

براساس آمار روزانه‌ی نت‌فلیکس، «سلطان ببر» تا تاریخ یکشنبه ۲۹ مارس در صدر جدول عناوین تلویزیونی و جدول کلی عناوین ایستاده و در هفته‌ی گذشته در میان ۱۰ عنوان برتر جا داشته است. این مستند در حال حاضر از ۵۳۰۰ کاربر IMDb امتیاز ۸.۱ دریافت کرده اما این بدان معناست که سریال حتی در میان ۲۵۰ عنوان برتر وب‌سایت هم قرار نمی‌گیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در «سلطان ببر» فیلمسازان «اریک گود» و «ربکا چیکلین» دنیای صاحبان گربه‌سانان عظیم‌الجثه از جمله «جو اگزاتیک» را بررسی می‌کنند. جو مالک یک باغ‌وحش در اوکلاهوما است که به خوانندگی در سبک کانتری هم می‌پردازد. وقتی «کارول باسکین» فعال حقوق حیوانات سعی می‌کند باغ‌وحش را تعطیل کند وضعیت پیچیده شده و در نهایت به بازداشت «جو اگزاتیک» به جرم ارتباط با یک قتل می‌انجامد.

منتقد ورایتی این مستند هفت اپیزودی را «شلخته اما جذاب» توصیف می‌کند و می‌نویسد: «برای آن‌ها که لذت می‌برند از مستند‌های جنایی نت‌فلیکس که براساس حوادث واقعی ساخته شده و به شدت بر روی شخصیت‌های دیوانه‌وار و روندی اعتیادآور برای سرگرم نگه‌داشتن مخاطب تکیه می‌کنند، «سلطان ببر» بی‌‌هیچ تردیدی راضی‌کننده خواهد بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید