news-background
news-background

مستند «هاروی واینستین» در دست ساخت

تهیه کننده مستندهای «Searching for Sugarman» و «Man on Wire» مستند رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین» را برای شبکه «BBC» خواهد ساخت.

به گزارش «Deadline»، شبکه «BBc» مستندی درباره رسوایی‌های اخلاقی «هاروی واینستین»  تهیه کننده مشهور هالیوود خواهد ساخت. این مستند با عنوان «Weinstein» ساخته می‌شود و شامل مصاحبه با بازیگرانی می‌شود که پیش از این داستان خود را تعریف کرده‌اند و در صددند تا اطلاعات بیشتری درباره این رسوایی‌ها در اختیار مردم قرار دهند. پس از انتشار اولین مقاله درباره رسوایی اخلاقی «واینستین» در مجله «The New York Times»، تا کنون 80 زن از او شکایت کرده‌اند و با این کار در را به روی بسیاری دیگر برای ایجاد جنبشی به نام «#MeToo» باز کردند.

«جاناتان» و «سایمون چین» تهیه کنندگان و «ارسلا مک‌فارلان» کارگردان این فیلم 90 دقیقه‌ای خواهند بود. «سایمون چین» پیش از این 2 بار موفق به کسب جایزه اسکار برای مستندهای «Searching for Sugarman» و «Man on Wire» شده است.

فیلم شامل مصاحبه با روزنامه‌ نگاران، تهیه کنندگان، کارگردانان و وکیلانی است که پیش از این مایل به صحبت درباره این اتفاق نبودند.

به گفته «سایمون»:

«با گفتن داستان خارق العاده صعود و سقوط «واینستین»، ما می‌توانیم به قلب این مسئله دسترسی پیدا کنیم. دوست دارم بدانم او چطور تاکنون با این رفتار پیش رفته و آیا این نشانگر قدرت مردان در عرصه سینماست؟ آیا می‌توانیم روند رفتار نسبت به زنان در محیط کاری را تغییر دهیم؟ ما در این فیلم سوالات دشوار و چالش برانگیزی درباره پیچیدگی این مسئله، قیمت سکوت و اثرات منفی آن خواهیم پرسید و اعماق تاریک این قبیل رسوایی‌ها را آشکار خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید