news-background
news-background

مارول عنوان سریال Falcon and the Winter Soldier را در پایان فصل اول تغییر داد

تولید فصل دوم «فالکن و سرباز زمستان» بر خلاف «وانداویژن» محتمل است.

[حاوی اسپویلر از قسمت پایانی «فالکن و سرباز زمستان»]

در انتهای اپیزود ششم و پایانی سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) مارول به جای درج عنوان همیشگی «فالکن و سرباز زمستان» عنوان «کاپیتان آمریکا و سرباز زمستان» (Captain America and the Winter Soldier) را به کار برد و به طریقی وعده بازگشت سریال برای فصل دوم را داد. در این قسمت «سم ویلسون» دوباره لقب «کاپیتان آمریکا» را پس گرفت و برای اولین بار با لباس کامل این شخصیت دیده شد.

مارول به‌تازگی سریال «فالکن و سرباز زمستان» را در بخش سریال‌های درام امی وارد رقابت کرده، نه همچون «وانداویژن» در بخش مینی‌سریال‌ها. این یعنی مارول ممکن است فصل دوم این مجموعه ابرقهرمانی را هم به تولید برساند. «نیت مور» تهیه‌کننده سریال اخیراً در مورد جوایز امی به «ایندی‌وایر» گفته است: «ما قعطاً ایده‌هایی را بررسی کرده‌ایم برای اینکه همیشه به این فکر می‌کنیم که داستان می‌تواند به کجا بکشد، اما راستش را بخواهید، با هجوم پاندمی، فقط سعی می‌کنیم سریال را به پایان برسانیم و اطمینان حاصل کنیم که به موقع پخش می‌شود. امیدواریم که در پایان این فصل، بتوانید پتانسیل داستان‌هایی که ممکن است در فصل بعدی روایت کنیم را ببینید.»

مور در رابطه با تفاوت‌های «فالکن و سرباز زمستان» و «وانداویژن» می‌گوید مارول رویکرد خاصی برای هر پروژه دارد: «فکر می‌کنم «وانداویژن» سریالی است که تنها یک بار می‌توان ساختش. [واندا] می‌تواند نمی‌تواند به آن دنیا بازگردد. سیری تکامل‌یافته است از آنچه یک شخصیت می‌تواند انجام دهد و آنچه که یک داستان می‌خواسته باشد، در حالی که «فالکن و سرباز زمستان» در واقع با این مسئله سر و کار دارد که میراث یک ابرقهرمان چیست، از نگاه «کاپیتان آمریکا» و سپرش، اما در نهایت از نگاه شخصیت‌های مختلف. و این داستانی است که می‌توان در چند فصل به سراغش رفت زیرا داستانی همیشگی است. یک گفتمان است.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید