news-background
news-background

فیلم‌های برتر هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۸/۲۳

انیمیشن «فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» به نویسندگی و کارگردانی «تیم هیل» که در کانادا و چین توسط پارامونت، در آمریکا توسط سی‌بی‌اس و در سایر نقاط جهان توسط نت‌فلیکس پخش شد، برای دومین هفته‌ی متوالی در صدر ایستاد. «کیانو ریوز»، «آکوافینا» و «اسنوپ داگ» از جمله صداپیشگان و بازیگران این فیلم بودند. «اسفنجی در حال فرار» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۷ درصد دریافت کرده است.

«جهش‌یافتگان جدید»، فیلم پرحاشیه فاکس و دیزنی به کارگردانی «جاش بون» و بازی «میزی ویلیامز»، «چارلی هیتون» و «آنیا تیلور جوی» که ۲۸ آگست در آمریکا روی پرده رفته بود، در جایگاه دوم پربیننده‌ترین عناوین ۳۰نما قرار گرفته است. این فیلم با بودجه‌ی ۷۰ تا ۸۰ میلیون دلاری ساخته شد اما تاکنون ۴۵.۵ میلیون دلار از سالن‌های سینما کسب کرده است.

«بورات ۲» دیگر فیلم پرحاشیه‌ی امسال با بازی «ساشا بارون کوئن» و «ماریا باکالووا» بازیگر بلغارستانی این هفته رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص داده است. باکالووا اخیراً در مصاحبه‌ای صحنه‌ی جنجالی گفتگوی ساختگی با «رودی جولیانی» را شرح داده و می‌گوید بارون کوئن به موقع وارد اتاق شده است.

«گرین‌لند» با بازی «جرارد باتلر» که تاکنون ۳۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته، به تازگی در پلتفرم‌های دیجیتال پخش شده و این هفته رده‌ی چهارم را تصاحب کرده است. «دادگاه شیکاگو ۷» نت‌فلیکس و «دستیار» با بازی «جولیا گارنر» که دیسک‌های بلو-ری آن هفته‌ی گذشته منتشر شد، در رده‌های پنجم و ششم ایستاده‌‌اند.

فیلم «مختل» با بازی «راسل کرو» که در آمریکا توسط استودیوهای سولستیس پخش شد و تاکنون بیش از ۴۲ میلیون دلار فروخته، این هفته رتبه‌ی هفتم را اشغال کرد، «هالیدیت» نت‌فلیکس هشتم شد، «عشق و هیولا» رده‌ی نهم را از آن خود کرد و سرانجام قسمت اول «بورات» رده‌ی دهم را در اختیار گرفت.

۱۰ فیلم برتر هفته:

۱. فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار (دانلود فیلم The SpongeBob Movie: Sponge on the Run 2020 با لینک مستقیم)

۲. جهش‌یافتگان جدید (دانلود فیلم The New Mutants 2020 با لینک مستقیم)

۳. بورات ۲ (دانلود فیلم Borat: Subsequent Moviefilm 2020 با لینک مستقیم)

۴. گرین‌لند (دانلود فیلم Greenland 2020 با لینک مستقیم)

۵. دادگاه شیکاگو ۷ (دانلود فیلم The Trial of the Chicago 7 2020 با لینک مستقیم)

۶. دستیار (دانلود فیلم The Assistant 2019 با لینک مستقیم)

۷. مختل (دانلود فیلم Unhinged 2020 با لینک مستقیم)

۸. هالیدیت (دانلود فیلم Holidate 2020 با لینک مستقیم)

۹. عشق و هیولا (دانلود فیلم Love and Monsters 2020 با لینک مستقیم)

۱۰. بورات (دانلود فیلم Borat 2006 با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید