news-background
news-background

فصل چهارم سریال Mayans M.C. و فصل دوم Kung Fu ساخته می‌شود؛ بازگشت Good Doctor و Stargirl برای فصل جدید

«باشگاه موتورسواران مایان» (Mayans M.C.) که اسپین‌آفی برای «پسران آنارشی» (Sons of Anarchy) است برای فصل چهارم به شبکه اف‌اکس بازمی‌گردد. آخرین اپیزود فصل سوم این سریال درام ۱۱ می روی ایر رفته بود.

به دنبال اخراج «کرت ساتر» از «باشگاه موتورسواران مایان»، «الجین جیمز» سرپرست نویسندگان سریال شد. فصل چهارم در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. سریال حوادثی را روایت می‌کند که برای «ای‌زی» با بازی «جی‌دی پاردو» در مرز مکزیک و کالیفرنیا روی می‌دهد. او سعی دارد با برادرش «آنخل» با بازی «کلیتون کاردناس» دوباره پیوندی برقرار کند و حقیقت را در مورد مرگ مادرش کشف کند. از طرف دیگر پدر او با بازی «ادوارد جیمز اولموس» می‌خواهد فرزندش را به مسیر درست براند.

«سارا بولگر»، «مایکل اربی»، «کارلا باراتا»، «آنتونیو خارامیو»، «رائول مکس تورخیو»، «ریچارد کابرال»، «دنی پینو» و «امیلیو ریورا» دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند.

شبکه سی‌دابلیو سفارش ساخت فصل دوم سریال «کونگ فو» (Kung Fu) و فصل سوم سریال «استارگرل» (Stargirl) دی‌ی را پیش از پخش فصل دوم صادر کرده است.

تولید فصل دوم «کونگ فو» غافلگیرکننده نیست، چرا که قسمت اول از فصل اول این درام ۳.۵ میلیون بیننده داشت و پربیننده‌ترین چهارشنبه ۷ سال گذشته را برای شبکه ثبت کرد. «کریستینا ام. کیم» نویسنده فیلمنامه اپیزود اول «کونگ فو» و تهیه‌کننده اجرایی سریال در کنار «رابرت برنز» است.

داستان «کونگ فو» در مورد زنی چینی آمریکایی به نام «نیکی شن» با بازی «الیویا نیانگ» است که بحران روانی سبب شده از کالج کناره‌گیری و در چین سفری آغاز کند. اما وقتی به سان فرانسیسکو بازمی‌گردد، متوجه می‌شود که شهر زادگاهش غرق در فساد و جنایت شده و والدینش جین و می-لی درگیرش شده‌اند. نیکی با کمک خواهرش آلتیا، نامزدش هنری با بازی «الی لیو» و دیگر خویشاوندانش و با به کار گیری مهارت‌هایش در هنرهای رزمی می‌خواهد جنایت‌کاران را به سزای اعمالشان برساند. او در همین حین قاتل بی‌رحمی را جستجو می‌کند که استاد شائولینش «پی-لینگ» با بازی «ونسا کای» را به قتل رسانده.

سریال «استارگرل» نیز مانند «کونگ فو» پربیننده‌ترین سریال شبکه در شش تابستان گذشته بود. پخش فصل دوم این سریال ۱۰ آگست آینده آغاز خواهد شد.

داستان سریال «استارگرل» با بازی «برک بسینجر» در مورد نوجوانی به نام «کورتنی ویتمور» است که با همکاری گروهی از قهرمانان می‌خواهند شخصیت‌های شرور گذشته را متوقف کنند. این درام بر روی شخصیتی تمرکز می‌کند که آغازگر دوران نویسندگی «جف جانز» در عرصه‌ی کتاب‌های کامیک بود. او این شخصیت را در سال ۱۹۹۹ با الهام از کشته شدن خواهرش در یک سانحه‌ی هوایی خلق کرد.

دیگر بازیگران سریال «لوک ویلسون»، «امی اسمارت»، «انجلیکا واشینگتن»، «کامرون جلمن»، «تری رومانو»، «جیک آستین واکر»، «هانتر سانسون»، «مگ دی‌لیسی»، «نیل جکسون» و «کریستفر جیمز بیکر» بودند. «ملیسا کارتر» شورانر سریال است و به همراه جانز و «گرگ برلانتی» در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعالیت می‌کند.

شبکه ای‌بی‌سی دوشنبه این هفته تأیید کرد که سریال «دکتر خوب» (The Good Doctor) برای فصل پنجم بازخواهد گشت. این سریال پزشکی با بازی «فردی های‌مور» محصول سونی پیکچرز تله‌ویژن است.

داستان «دکتر خوب» در مورد دکتر «شان مورفی» با بازی های‌مور است، جراح جوانی مبتلا به اوتیسم که در بیمارستان سنت بوناونچر به استفاده از استعدادهای فوق‌العاده‌اش در زمینه پزشکی ادامه می‌دهد.

این سریال دوشنبه شب‌ها پربیننده‌ترین سریال شبکه ای‌بی‌سی با ۷.۱ میلیون بیننده است. این شبکه می‌گوید بینندگان سریال پس از ۳۵ روز در پلتفرم‌های مختلف به ۱۲.۱ میلیون می‌رسد.

«دیوید شور» تهیه‌کننده اجرایی سریال در کنار «دنیل دای کیم»، «ارین گان»، «دیوید کیم» و «سباستین لی» بوده است. فصل چهارم «دکتر خوب» پاییز گذشته آغاز شد و پس از ۱۷ اپیزود در ماه می به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید