news-background
news-background

فصل هفتم «بازی تاج‌وتخت»: 15 ساعت فیلمبرداری غیرواقعی برای جلوگیری از اسپویلرها

سریال «بازی تاج و تخت» به خاطر بسیاری از صحنه‌های کلیدی‌اش که باید در فضای باز فیلمبرداری شود، همیشه در معرض اسپولرها بوده است. اما سازندگان سریال، برای فصل هفتم تدابیری اندیشیده‌اند تا اسرار آن توسط پاپاراتزی‌هایی که در نزدیکی محل فیلمبرداری کمین کرده‌اند، ربوده و فاش نشود.

دوشنبه شب گذشته، «کیت هارینگتون» که میهمان برنامه «جیمی کیمل» بود، در پاسخ به کیمل که از او پرسید «آیا صحنه‌ای با دنه‌ریس تارگارین بازی کرده‌ای یا خیر؟» گفت: «چیزی که در مورد فصل جدید می‌توانم به شما بگویم این است که چندین صحنه غیرواقعی فیلمبرداری کرده‌ایم، [برای اینکه] پاپاراتزی‌های زیادی اطراف ما می‌چرخیدند، به خصوص زمانی که در اسپانیا بودیم. ما در مکان‌هایی که می‌دانستیم پاپاراتزی‌ها حضور دارند، جمع می‌شدیم تا عکس بگیرند و روی اینترنت بگذارند و مردم فکر کنند این صحنه‌سازی‌ها واقعی است.»

هارینگتون در ادامه گفت‌وگو فاش می‌کند که شخصاً هنگام فیلمبرداری سه صحنه غیرواقعی که هرکدام حدود پنج ساعت بوده‌اند حضور داشته است.

(اسپویلر) «کیت هارینگتون» در مصاحبه دیگری با ایندی‌وایر به هواداران توصیه کرده است که «من در فصل ششم کاملاً احساس امنیت می‌کردم، اما در این فصل کمتر. همه باید بدانند که خطر حقیقتاً جان اسنو را تهدید می‌کند، وگرنه هدف اصلی سریال از بین می‌رود. [در این سریال] همه شخصیت‌ها در خطرند، بنابراین منتظر جان اسنو در فصل هشتم نباشید.»

فصل هفتم «بازی تاج و تخت» یکشنبه 25 تیرماه از شبکه HBO پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید