news-background
news-background

صحبت‌های نویسندگان اسپین‎آف «جوکر و هارلی کویین» در مورد فضای دیوانه‎وار فیلم

از روزی که «جرد لتو» را در نقش «جوکر» و «مارگو رابی» را در نقش «هارلی کویین» در فیلم «جوخه انتحار» می‎بینیم، دو سال می‌گذرد. در حال حاضر اعلام کرده‎اند که اسپین‎آف فیلم «جوخه انتحار» با تمرکز بر این دو شخصیت اصلی در حال ساخت است. فیلمنامه این اسپین‎آف نیز توسط «گلن فیکارا» و «جان ریکوآ» کارگردانان فیلم «Crazy. Stupid. Love»، نوشته شده است.

این دو نویسنده اخیراً با سایت خبری «مترو» درباره چگونگی نوشتن این فیلمنامه و فضای آن صحبت کردند. آن‎ها درمورد اینکه چقدر از نوشتن این فیلمنامه لذت بردند می‌گویند:

«این داستان فوق العاده است، همه چیز با آدم‎ربایی «هارلی» شروع می‎شود. «هارلی» بخاطر مشکلاتی که در رابطه‎اش با «جوکر» دارد «دکتر فیل» را گروگان می‎گیرد. که البته امیدواریم خود «دکتر فیل» در فیلم ایفای نقش کند. ما از نوشتن این فیلمنامه بسیار لذت بردیم، و هرگز فکر نمی‎کنم در زندگی حرفه‎ای خود تا این اندازه از نوشتن فیلمنامه‏‎ای لذت برده باشیم. احساسمان در این فیلم ترکیبی از، احساسمان در زمان نوشتن فیلمنامه «سانتای بد» و «این ما هستیم» است. ما فیلمی در مورد روابط عاشقانه ساختیم، با همان حس و حال فیلم «سانتای بد»، در مورد افرادی دمدمی مزاج با ذهنی آشفته، که برای‎مان بسیار لذت بخش بود.»

متأسفانه، به نظر نمی‌رسد فیلم اختصاصی شخصیت‎های جوکر و هارلی یکی از اولویت‌های کمپانی برادران وارنر باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر این کمپانی بر روی فیلم‎های «پرنده‎های شکاری» و «جوکر» با حضور «خواکین فینیکس» کار می‌کند. جان ریکوآ  در این زمینه گفت: «من نمی‎دانم پروژه ساخت فیلم ما در میان فیلم های DC کی آغاز می‎شود.» گلن فیکارا افزود:

«ما این فیلمنامه را نوشتیم و همه آن را دوست داشتند. از آنجا که می‎دانم کمپانی برادران وارنر فعلاً پروژه «پرنده‎های شکاری» را در دست دارند و می‎خواهند ابتدا فیلم «جوکر»، «تاد فلیپس» را منتشر کنند، نمی‎دانم که آن ها کی قصد ساخت این پروژه را دارند. شاید هنگامی که پروژه «پرنده‎های شکاری» تمام شد، بعد از آن ساخت فیلم ما آغاز می‎شود.»

در حال حاضر فیلم «جوکر» که کمپانی برادران وارنر و DC بر روی آن کار می‎کند، با بازی «خواکین فینیکس» بازیگر فیلم «You Were Never Really Here» در حال ساخت است. این فیلم ارتباطی با دنیای ابرقهرمانی درنیای DC ندارد. این اسپین‎آف توسط «تاد فلیپس» کارگردان فیلم «خماری» کارگردانی می‎شود. همچنین «رابرت دنیرو» بازیگر فیلم «The Intern»، فرانسیس کانروی بازیگر سریال «The Mist»، زاسی بیتس بازیگر فیلم «ددپول ۲» و برت کالن بازیگر فیلم «۴۲» در این فیلم حضور خواهند داشت. فیلم «جوکر» قرار است ۴ اکتبر ۲۰۱۹ اکران شود.

شخصیت «جوکر» قبلاً توسط «جک نیکلسون» در فیلم «بتمن»، همچنین توسط «هیث لجر» در «شوالیه تاریکی» و «جرد لتو» در فیلم «جوخه انتحار» بازی شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید