news-background
news-background

سریال The Simpsons سفر جنجالی «تد کروز» را در سال ۱۹۹۳ پیش‌بینی کرده است

 

در یکی از اپیزودهای سریال انیمیشن «سیمپسون‌ها» نشان داده شده که شهردار اسپرینگ‌فیلد مخفیانه به تعطیلات می‌رود در حالی که شهر در بحران به سر می‌برد.

هواداران «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) معتقدند که سریال سفر جنجالی «تد کروز» سناتور تگزاس به مکزیک را پیش‌بینی کرده است. کروز در روزهای اخیر به دلیل سفر به همراه خانواده‌اش به کنکون در شرایطی که تگزاس در بحران به سر می‌برد و برق بسیاری از مناطق قطع شده، با انتقادات بسیاری مواجه شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی باور دارند که سریال «سیمپسون‌ها» در یکی از اپیزودهایی که سال ۱۹۹۳ روی ایر رفت رفتار مشابهی را به تصویر کشیده است. در یکی از صحنه‌های این اپیزود، شهردار اسپرینگ‌فیلد «جو کوییمبی» در یک مصاحبه‌ی تلویزیونی ادعا می‌کند که سفر خود برای تعطیلات را لغو کرده تا به شهر در مقابله با پاندمی یاری برساند. اما در حقیقت، کوییمبی از سواحل باهاما در حال ضبط این مصاحبه است. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: ««سیمپسون‌ها» باز هم انجامش دادند.»

«جسی برنمان» پادکستر می‌نویسد: «بدون شک پیش‌تر گفته شده، اما شانه خالی نکردن از مسئولیت‌های قانونی برای سفری به مناطق گرمسیری از لحاظ طنز چنان دم‌دستی است که به معنای واقعی کلمه برای سریال «سیمپسون‌ها» یک شوخی عادی است.»

سریال انیمیشن «سیمپسون‌ها» جدا از پیش‌بینی ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» از نزدیک به دو دهه قبل، سابقه‌ای دراز در به تصویر کشیدن رویدادها پیش از به وقوع پیوستن‌شان را دارد. بعضی از هواداران معتقدند که سریال در سال ۱۹۹۶ حتی یورش به ساختمان کنگره را پیش‌بینی کرده است.

ماه گذشته مخاطبین سریال متوجه شباهت‌های دقیق لباس «کاملا هریس» در مراسم تحلیف با شخصیت «لیسا سیمپسون» شدند. آن اپیزود داستانی در آینده روایت می‌کرد و لیسا به ریاست جمهوری آمریکا رسیده بود.

کروز پنجشنبه گذشته اعتراف کرد که سفر به مکزیک در این شرایط بحرانی یک «اشتباه» بوده اما بهرحال «سعی داشته پدر» خوبی برای خانواده‌اش باشد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید